Alla inlägg den 2 april 2012

Av anette - 2 april 2012 22:54

  Buuuuuuuuuu

 

 

Gått fort tycker jag :) precis kommit hem från jobbekvällen gäääsp.. Sitter med en gooo kopp kaffe här nu och njuter innan Zzzz..

 

ja kan ju inte lägga mig direkt heller fast jag e trött, brukar vara så efter jobbekvällarna.. Och kaffet haha ja det bider inte på mig att inte kunna somna, tvärtom..

 

Bra på jobb som vanligt och allt flyter på, annars har det inte hunnit hända så mycket denna dag:) 13-14 timmar har jag varit hemifrån. ja dessa bussar och väntandes haha..

 

Men känns ändå lättare nu när det börjar bli varmare oxå.. sen att lyssna på musik under  tiden underlättar med..

 

Nä vi säger väl så.. Hälla i mig kaffet och fixa till mig så det kommer väl dofta vanilj här :).. Och tuppafanen skriger imorgon lite över 04, härligt..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Ibland finns det enkla vägar och ibland verkar de vara krokiga så in i helvete..

 

 

 

  God natt Lena..

 

Ovido - Quiz & Flashcards