Alla inlägg den 28 april 2012

Av anette - 28 april 2012 09:39

    



Igår samlades vi alla i sttshuset, alla som gått LPA i malmö, handledare och chefer.. Så det var en del *s*

Började med att äta lunch, en färdig tallrik som innehöll kall pasta, kalkonskivor,lax, sås och sallad..

 

Det var väl gott *s* Det tråkiga var att vi skulle typ stå upp och äta hm eller sätta oss någonstanns om där fanns stolar typ.

 

Det tyckte jag var dåligt haha stå upp och äta, inte fan vill jag göra det.. Så jag och några hittade ett bord och stolar utanför :) så vi åt med jackorna på..

 

Efter det samlades vi igen i en stor sal.. Rektorn och några pratade bla bla bla om det gågna året och lite sånt shit..

 

Efter det fick vi ställa oss där framme gruppvis och ta emot betyget och en röd ros, sniff sniff..

 

Vi skulle sluta 16 men allt var klart 15 :) Min bror var i närheten så han hämtade mig och vi körde hem till byn *s* Ja aldrig har jag tråkigt i hans närvaro haha..

 

Vi brukar sjunga alltid i bilen haha brukar låta förjääävligt, men kul har vi.. Och ibland när min bror skärper sig :) så sjunger han riktigt bra..

 

Blev att handla till maten på kvällen och min store son kom oxå :) Fixade här hemma med mat o lite annat innan de, fam kom..

 

Det blev hasselbackspotatis, kyckling file, sallad, bea sås och vitlökssås mums, fett som fan..

 

Av Siv och lena hade jag fått jordgubbschampange, jordgubbar och choklad :) som vi njöt på senare på kvällen..

 

Som sagt, hade inte förväntat mig att få det av dem så det var verkligen en överraskning.. De visste i alla fall hur mycket detta betyder för mig, att äntligen bli klar med utbildningen.

 

Av föräldrarna fick jag en söt liten choklad fondue set :) jättegullig.. Lägger in den här senare eller imorgon när jag tagit kort.

 

Sen lite smått och gott fick jag med som jag gillar..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

 

 

 

 

 

 

Tog fram en öppnare, men det behövdes ju inte såg vi :)..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards