Alla inlägg den 5 april 2012

Av anette - 5 april 2012 19:43

  Trötter kanske, ja vilket dilemma!!

 

 

Fast det är positiv trötthet så det gör inget då :)..

 

Redovisningen i skolan gick bra tyckte jag.. Gjorde ingen överkurs av det haha inte min grej..

 

Gjorde det enkelt och konkret .. Tyckte att jag fick med vad jag villle ha sagt, så jag är nöjd..

 

ja blir lite konstigt sen att inte gå i skolan längre hm *s* kommer att sakna det, men skönt oxå att komma till jobb på heltid sedan, utan läxor..

 

Blir mer tid för ett liv :) mer tid för mina vänner, och intressen... Och bara att läsa en bok för nöjes skull, att bara ha tid med det, känns lyxigt..

 

Har inte hunnit hända så mycket annars idag, åkt lite bussar och sånt haha.. tar ju tid och det var så skönt att komma hem..

 

Fixat lite här och snart sätta mig på cykeln tjohooo..

 

Ja varit social oxå i tele haha i en hel timme..

 

Hinner inte skriva mer här nu så ha en mysig eller fet torsdag :)..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

jag e inte en sån som väntar:) utan släpper och går vidare, inget jävla velandes.. vad jag nu menar med det, hm ..

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards