Alla inlägg den 25 april 2012

Av anette - 25 april 2012 20:36

 



Härligt att hinna med så mycket idag på min lediga dag, känns skönt det.. Nu e jag strax klar för kvällsmyset   .. Nyduschad och en doft av jordgubb *s*

 

Myskläderna på, ja inget ovanligt kanske här på kvällarna.. Ny kanna kaffe är färdigt här och bara det e nice sniff sniff..

 

Jobbade dagen igår och det var bra som vanligt.. Fick mig en rejäl överraskning av lena och Siv vid frukosten   Och av någon anledning kunde jag inte ha hem den, så det ska göras imorgon *s* och lägger in det på bloggen senare..

 

ja och varför fick jag då denna överraskning?!.. Tja kanske har det att med fredagen att göra :) Glad blev jag i alla fall, och förvånad..

 

På fredag längtar jag till och sedan på kvällen kommer familjen hit på middag..

 

Nä nu ska jag förflytta arslet till min gröna soffa med kaffet, ska ta en mackjävel oxå... Njuta och mysa av denna onsdag, som aldrig kommer åter..

 

hasta la v..

 

Dagens:

 

Som jag sagt innan, för mig finns det änglar av olika slag :) och jag är så tacksam för dessa i mitt liv..

 

 

  Haha är den skriven för mig kanske hm *s*

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards