Direktlänk till inlägg 9 april 2014

I natt jag drömde

Av anette - 9 april 2014 18:09

 

 

Något som jag aldrig drömt förrut, jag drömde det var fred på jord och alla krig de var slut!! Not not not ;)) Drömde inte om fred, utan jag hade en ny pissedröm haha.( där jag kissar hela tiden i floder överallt och det tar aldrig slut, och sen vaknar jag och går på toa..

 

 Sen drömde jag att jag planterade träd....

 

Både stora och små :) dock utomhus, men vet inte riktigt var.. Men de ar jättefina så.. Märker tydligt den röda tråden absolut, eller jag ska säga de gröna fingrarna, som jag inte trodde fanns.. Var har de varit egentligen hm i nån svag dimma kanske.. 

 

Lämnar dimman och pissfloder...

 

Mor min var här i morse ett par timmar :)  hon hade ärende i byn och sen mötte jag upp henne.. Köpte bullar på hemvägen och åt frukost, drack kaffe och bla bla lite.. Nice nice..

 

Sen har jag promenerat en sväng, tvättat och städat golven.. Tittat till mina planter och frö historierna :) såg innan idag att även i en annan kruka börjar det smått hända grejer *s* ska bli rädisor är det tänkt..

 

Bara några dagar kvar innan jag börjar jobba igen :) ska bli kul.. Såg att måndagen efter min nästa jobbehelg är en röd dag, så problem att komma till jobb, så får se om jag kan byta eller ta semester..Kan inte komma till jobb 10 eller 11 när jag börjar 7.. 

 

Vet inte varför men känner mig trött och frusen, lite hängig.. kanske vädret *s* eller jag börjar bli rastlös, eller är jag fortf besviken och deppig över att jag inte fick jobbet :(  känns fortf jobbigt.. 

 

Sitter här i myskläderna i min myssoffa med tända ljus och myser.. Kanske blir det nån film ikväll, eller inte.. Tror jag ska se Greys anatomy. På tal om den serien *s* när jag nu sist skulle opereras, var jag väl lite nervös för narkosen, att inte vakna upp, kanske löjligt..

 

I alla fall såg sköterskan det, sa att det skulle gå bra.. Och jag sa , ja men tänk om jag fiser under op, har ju kass mage haha och undrar  om det är så som i Greys anatomy, där de lägger ner op verktygen och börjar dividera med varandra om deras priatliv ;)..

 

Vet knäppa tankar *s* men men det är mina tankar.. Sköterskan nä nä så är det inte, och jag började skratta och sa att jag skojade :) gjorde jag det!?

 

Var ombytt och klar för att gå in i ett annat rum, plötsligt kommer sköterskan och ger mig en stor kram och säger att allt kommer att gå bra.. Kärt sagt och gjort tycker jag..

 

Ja och sen... Sen vaknade jag haha men det har ni väl märkt tjohooo!!!

 

Nu är det dags att fylla på kaffekoppen och snart dags att ringa mor :)  Ibland pratar vi nån halvtimme, ibland en kvart och ibland bara några min.. Skönt att bara höra hennes röst, att allt är bra, sen kan jag lägga på ;)) pratar flera gånger i veckan..

 

Hasta la !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards