Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Har inte hänt !

Av anette - 23 april 2014 20:26

  


Så mycket här idag, men skönt det på min lediga dag.. Varit 4 långa dagar med jobb, och pendlis*g. Varit helg och röda dagar, då bussarna inte går så ofta.

 

Så känns som jag knappt varit himma. Men idag har jag :)

 

Sov länge idag, så skönt. Sen tvättat,  städat,  promenad och film i eftermiddags.

 

Synd det har varit kallt, grått och blåsigt på lediga dagen :( Hoppas på härligt väder i helgen.. Mina blommor,  plantor vill oxå ha lite sol ju..

 

Ibland känns det som jag bor ensam i detta hus :) ja det är ju bara 4 lägenheter *s* lugnt och skönt. Men lite liv hade varit ok ändå. 

 

På min gård bor där mest pensionärer haha så inga fester hörs :) i så fall runt omkring, händer ibland och mest på somrarna.

 

Man kan höra sig ibland när man tänker ju ;))  Tycker det är skönt..

 

Imorgon börjar jag med 5:2 dieten, kör torsdagar och måndagar...

 

Precis pratat med min mor ♡ idag blev det nån halvtimme :) Det är det sociala jag orkat med idag *s*   och snackat lite med min granne,  alltid kul. Kallar henne för stjärnan :) finns en historia bakom det, kanske jag drar nån g..

 

Som sagt, umgås och vara social när man har långa dagar, upp vid 4 jobbar 9 och pendlar 4 timmar varje dag, inte så pigg på det alltid.

 

Men vill ju oxå ungås med vänner, krävs lite planering :) och inte många som tar sig tid att komma hit, förstår det till viss del, många mil och det kostar.

 

Just det, pratat med en kompis idag, svårt att få tid att träffas. Men vi lyckades hitta en dag nästa v :) och det blir då i malmö efter min jobbedag.

 

Slutar 15 den dagen och upp 04, träffas och babbla, dricka kaffe och sen kanske inte hemma förrän 19-20. Klart kul, men sen upp 04 igen.  Svårt att hinna med sig själv ibland...

 

Känns fortf surt att jag inte fick jobbet. Men men.. 

 

Hasta la vista!!

 

Dagens: Gör vad du kan med det du har där du är !!

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards