Alla inlägg den 17 maj 2011

Av anette - 17 maj 2011 17:45

För tillfälligt, och sov bara två timmar inatt.. Tankarna på annat håll, och fortf... Tar nog tid innan jag kommer över detta.. ja helt sjukt, dessa känslor.. men säkert det bästa i slutändan :)...

 

Mor..   Får pratas vid live istället en dag :) då vi båda kan träffas.. Och jag mår bra, vet att du tänkt på mig, tack.. Och tack till mina förstående arbetskamrater.. Känns nice...  

 

ja här behöver städas och fixas lite här, men det skiter jag i :)  Sitter här i soffan med min mysfilt och mitt kaffe, och tycker synd om mig själv...

 

Och här tänker jag sitta tills jag går och lägger mig..

 

Hasta:

 

Dagens:  ledsen, sårad, knäckt med mera.. Men jag har i alla fall mitt självbestämmande..

 

 Som sagt, inte alla som kan göra vad dem vill när de vill :).. Aldrig ska jag låta någon ta över mitt liv, inte alla fall förrän jag hamnar på himmet:)

 

 

Av anette - 17 maj 2011 00:53

Och ärligt vet jag inte heller om jag kommer att lyckas med det...

 

Ses imorgon... 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards