Alla inlägg den 31 maj 2011

Av anette - 31 maj 2011 19:13

  

 


* Denna väntan..*

 

 Väntar förgäves och stressar sönder mig inombords.. Borde inte vänta, men dessa borden existerar inte för tillfälligt..

 

Borde ha ett sunt förnuft och tänkande just nu.. men inte heller existerar det..

 

kanske hittar det någonstanns, men vet inte när och var.. jag väntar ju fortfarande..

 

jag är både blind och döv.. Ser men ändå inte.. Hör mig själv inombords, men jag vill inte lyssna..

 

Borde vara förståndig och klok... Borde se hela sanningen.. Känner smärtan och ångesten till varför jag borde byta väg...men jag väntar fortfarande..

 

Borde borde borde...men hur ska jag kunna göra det när jag väntar fortfarande....

 

Dessa borden och dess väntan gör mig vaken om nätterna... Vaken för att jag väntar..

 

Hade jag valt en annan väg, som jag borde så hade jag inte behövt vänta eller tänka på dessa borden..

 

De nya vägarna hade gett mig andra möjligheter, gett mig trygghet och kärlek..

 

De nya vägarna hade gett mig mer ro och sömn, glädje..

 

Men vad gör det, när jag väntar fortfarande...

 

 

 

 

 

 

 

Av anette - 31 maj 2011 18:18

       


Men just nu ser det inte alls nice ut.. Börjar nog att regna snart haha ja inte ovanligt.. Men jag skiter i vilket just nu ändå..

 

har att göra så ska inte ut mer ändå...

 

Jobbat på ettan idag :) Sen skulle jag hem, väntade på bussen då jag stötte på någon, som jag inte sett på ett och ett halvt år..

 

Pratade bara i nån min.. Ibland undrar man var fan folk tar vägen ibland:)  En viss grek)..

Ja och inte fan saknar jag honom ha ha, här kör man inte repriser, kan inte vara hälsosamt ha ha, inte med han i alla fall...)

 

 ibland hittar man dem på faceb)  :) ja inte repriserna då, utan menar bla bla bla..

 

Snart fram med skolboken och plugga:)  har skola imorg, i stället för på Torsdag..

Så på med kaffet, snabbt bad sen en mackjäkel :) sen e man redo att läsa..

 

Hasta...

 

Dagens:

 

Ord betyder mycket.. Men handling betyder mera.. Då vet man... Ord går att bryta, men ej än handling..

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards