Alla inlägg den 19 maj 2011

Av anette - 19 maj 2011 21:20

Luktar gott nu :) Precis varit och powerwalkat i 1 h 45 mun, igår oxå pust:)..

Vet inte var jag hittat kraften till det, och varför jag inte hade håll? Ingen aning.

 

 jag höll en bra jävla tempo och bara fortsatte... Hade rock i öronen så det var kanske därför som jag orkade.. :)

 

Ja jag grät oxå, känner mig fortf knäckt.. Jobbigt och svårt att släppa taget, när en människa bara finns i mitt hjärta och i mitt huvud hela tiden...

 

 Aldrig upplevt något sånt här, även om det bara var på kort tid..( går inte ens att förklara, det e helt sjukt) Att han känner likadant vet jag, men det går bara inte..

 

Ja ja .. Ska till ribban imorgon oxå o powerw, ska få in det i vardagen.. Det känns så himla bra när jag kommit hem..

 

Varit på rönnen idag, medicinsk grundkurs hela dagen :) Gått igenom hur mycket som helst..

 

Åt frukost med en söt trollmamma och hennes ena söta trollunge där, det var kul att se dem..

 

Sen träffade jag K som ska jobba hos oss i sommar, så satt med henne under lunchen:)..

 

imorgon ska jag till jobb två, o även hela helgen.. Om det finns möjlighet på lörd så kanske jag o några från tvåan hälsar på ettan :)

 

Nä nu ska jag kolla på lite tv innan bingen...

 

Ses imorgon...

 

Hasta...

 

Dagens:

 

Det kommer att bli bättre    

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards