Alla inlägg den 23 maj 2011

Av anette - 23 maj 2011 21:17

   Och vi snackar o har det nice :)...

 

har ätit kvack kvack till middag och njutit... Innan dess så var vi ute och tog lite nya foto på mig, till facebook:)..

 

varit promenad och powerw idag oxå... Skönt var det, soligt och härligt...

 

Imorgon ska jag jobba på ettan:) och vi ska träffa våra nya chefer som ska börja till hösten, spännande....

 

Hasta..

 

 

Av anette - 23 maj 2011 06:59

Skulle bara byta profilfoto men råkade visst ändra annat :( Men Mor får hjälpa mig sedan :) Vill ju ha det som innan..

 

ledig e jag idag, och det är nice det.. och i eftermiddag så kommer äntligen min Mor hit  saknat henne.. Så hon och elvis hunden kommer sen...

 

Ja vilka dagar, känslomässig cirkus inombords...

 

har börjat powerwalkat, där jag kör två hastigheter och det känns väldigt skönt och befriande.. Vill gå ner några kilo och känner att jag rensar tankarna lite..

 

Powerw igår kväll oxå i regnet, och det kändes bara så skönt.. Rock i öronen och regnet pissade ner... Blir en tur idag oxå innan mor kommer, sen åter på onsdag..

 

Man kan bli kär/förälskad enligt mig, på olika sätt eller ibland tro det.. För mig att jag vetat direkt att jag verkligen älskat någon, det vet jag bara.. Att den personen kommer aldrig att lämna hjärtat någonsin...

 

Ja så tre gånger har det hänt mig i alla fall... andra g i livet jag visste det var med (Y) den enda mannen jag någonsin fällt en tår för, och som jag tänkt på varje dag.. men det var jag som backade där av en orsak, men det betyder ju inte att han lämnat mig..

 

Om (Y) Visste inte om han var död eller levande... Skulle till Afganistan...

 

i alla fall... I lördags eftermiddag så tog jag en promenad vid ribban( vanlig promenad) Ja där gick jag o bara tänkte på den tredje (M) och ett två tre vem ser jag då om inte (Y) oj oj ..

 

Mitt i denna cirkus inom mig så ser jag han.. Shit vilken chock... Men klart glad.. Han lever...

 

Vi pratade en stund, han var oxå chockad över att se mig.. han var där med sina barn..

Han såg välmående ut , ja och såg klart väldigt bra ut med, en av de vackraste man enligt mig..

 

Han hade varit i Afganistan i sju mån..

 

Sen den första som jag absolut inte vill ha under några omständigheter, han såg jag utanför mitt fönster ha ha när min minste skulle iväg med honom på motorcykel... ja vilken lördag efterm i min skalle o live...

 

jag återkommer senare ikväll...

 

Hasta..

 

Dagens.

 

En evig kärlek kan vara en enda natt, för evighet är inte det som varar, utan det som upphäver varaktigheten.
Emmanuelle Arsan

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards