Alla inlägg den 27 maj 2011

Av anette - 27 maj 2011 16:43

 

 

 

 

 

* är blod tjockare än vatten`*  ( inte alltid enligt mig i alla fall)

 

* kan vägarna vara krokiga alltid?* ( tolkningsfråga haha)

 

* Går det bra att krydda nåt annat än med grillkrydda? (   Nä nä nä hell no)

 

* Kan man förändra sig själv, men ändå vara densamma? hm ( sett både och)

 

* Man kan inte döma en bok efter titeln... ( nej inte heller människor genom deras skitsnack)

 

* Citronmajonäs är väldigt gott på makrill ( sant)

 

* one look could kill ( en låt jag lyssnar på nu med alice cooper)

 

* Är det sant att man får mer fjun/ hår i ansiktet och på kroppen när man blir äldre haha ( skulle säga en kommentar om det haha, men finns risk att folk tar illa vid) så därför skiter jag i det...

 

Or not :) okej ja jag vill inte att det ska växa hår från öronen, ja inte röven heller för den delen blää undrar hm...

 

* Undrar varför jag förr hade ofta mardrömmar om Grace jones Hjälp( Ja men fan vad den kvinnan ser skrämmande ut) kanske bara var därför..

 

*varför smakar ölen godare egentligen som bäst i flaskan än i ett glas?( det behöver jag kanske inte spekulera om, det  e godast så bara :)))

 

Nä nu ska jag fortsätta att njuta av denna fredagen på mitt vis  

 

hasta...

 

Dagens:

 

har det varit??  ja i alla fall så kommer det en...

 

Go were you want to go! ångra inget.. tveka inte... bara kör på... chansa och våga... lev lev här och nu tjohooo balooo....

 

 

  Oj lite stor haha.. ja så där oskyldig har jag sett ut en g i tiden :)

Av anette - 27 maj 2011 08:18

   Ja och det är ju inte ovanligt här, undrar hur mycket kaffe man kan tåla egentligen ? hm :)

 

ledig här på en fredag och allt, nice det.. Ska göra mig klar nu för att bege mig ut.. lite ärenden och lite stuff to do..

 

Blir en lugn efterm och kväll här hemma idag med sonen, den minsta.. kanske den stora oxå kommer..

 

Blir en filmkväll i soffan med mina ljus och myskläder:) Skönt det att bara vara och ta det lugnt..

 

återkommer senare :)

 

Hasta la..

 

Dagens

kommer sen..

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards