Alla inlägg den 24 maj 2011

Av anette - 24 maj 2011 18:25

 



Kom hem vid halv sex... Jobbat på nr ett :).. varit en nice dag där som vanligt.. Haft oxå konferans på jobbet och våra nya chefer kom på besök och presenterade sig..

 

Får väl se vad som händer till hösten när de tar över ha ha.. man vet vad man har, och vet fan inte vad man får.. men det kan vara nice oxå, de var trevliga i alla fall (än så länge)...

 

just nu Van Halen jump i radion :)))  Blir ju sugen på att dansa och flippa loss, kan man det egentligen,? ja jag menar att det e väl inte ohälsosamt ha ha..

Nä man får bjuda på sig själv och vara lite småtokig ibland, i min värld i alla fall :)

 

hade jag själv inte varit småtokig, och haft en släng av förvirring ,spontan och ja humorn e väl kanske torr, mm ha ha...Undrar då vem jag hade varit hm :)

 

Men det vill jag inte ta reda på heller.. Vem ska då vara mig?

 

Ja det var väl dagens analys..

 

imorgon e jag ledig   Ska upp tidigt, för att sticka iväg för powerwalking.. Sen blir det att plugga lite i medicinsk grundkurs..

 

ja kvällen blir lugn här idag, skönt faktiskt.. pissar på borden och måsten idag..

ska bara relaxa i soffan med mitt kaffe, tända ljus i mina myskläder och njuta av minuterna som går, de kommer aldrig igen..

 

Kanske ska terra folk på facebook med mina musikvideos :)

 

 De kanske tycker att jag e jobbig, men å andra sidan så kanske de tycker det ändå ha ha så varför bry sig, lika mycket som inte jag ska bry mig om i fall de har fisk i ugnen eller att deras mjölk e slut :)

 

Förresten fan, min mjölk e faktiskt slut hm, wonder if i survive??....

 

När min kära mor var här igår, så slängde hon in lite kort i man data :)..Kul..

Tror jag ska slänga in ett här nu.. ett på mig som rödhårig för typ 3-4 år sedan...

 

 

 

hasta la vista....

 

dagens:

 

Kärleken tar sig in även där den är portförbjuden... Och aldrig har kärleken varit så förbjuden som nu...Och aldrig har den varit så djup och underbar...På så kort tid, men det e inte tiden som räknas utan känlorna av passion, längtan och alla feelings som kan uppstå mellan två.. två som blir en..

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards