Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

tankar, funderingar,stuff, shit kallas vad det vill haha...

Av anette - 27 maj 2011 16:43

 

 

 

 

 

* är blod tjockare än vatten`*  ( inte alltid enligt mig i alla fall)

 

* kan vägarna vara krokiga alltid?* ( tolkningsfråga haha)

 

* Går det bra att krydda nåt annat än med grillkrydda? (   Nä nä nä hell no)

 

* Kan man förändra sig själv, men ändå vara densamma? hm ( sett både och)

 

* Man kan inte döma en bok efter titeln... ( nej inte heller människor genom deras skitsnack)

 

* Citronmajonäs är väldigt gott på makrill ( sant)

 

* one look could kill ( en låt jag lyssnar på nu med alice cooper)

 

* Är det sant att man får mer fjun/ hår i ansiktet och på kroppen när man blir äldre haha ( skulle säga en kommentar om det haha, men finns risk att folk tar illa vid) så därför skiter jag i det...

 

Or not :) okej ja jag vill inte att det ska växa hår från öronen, ja inte röven heller för den delen blää undrar hm...

 

* Undrar varför jag förr hade ofta mardrömmar om Grace jones Hjälp( Ja men fan vad den kvinnan ser skrämmande ut) kanske bara var därför..

 

*varför smakar ölen godare egentligen som bäst i flaskan än i ett glas?( det behöver jag kanske inte spekulera om, det  e godast så bara :)))

 

Nä nu ska jag fortsätta att njuta av denna fredagen på mitt vis  

 

hasta...

 

Dagens:

 

har det varit??  ja i alla fall så kommer det en...

 

Go were you want to go! ångra inget.. tveka inte... bara kör på... chansa och våga... lev lev här och nu tjohooo balooo....

 

 

  Oj lite stor haha.. ja så där oskyldig har jag sett ut en g i tiden :)

 
 
Trollmor

Trollmor

27 maj 2011 17:58

Du glömde en sak - öronen o näsan växer hela livet, fast inte hela tiden, tål att tänkas på..*s*

Angående grillkryddan - tänk så många goda kryddor du missar genom att envist bara använda grillkrydda..ojojoj..
kram trollungen min..//trollmor..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

27 maj 2011 18:55

Ha ha va fan.. Inte nog med man blir hårig och skrynklig, ska näsan oxå växa ha ha... Vill inte...
kramar

 
Marre

Marre

28 maj 2011 09:55

* är blod tjockare än vatten`* Håller verkligen med, o här undrar man ofta, varför det inte är det, hm. En önskedröm…

*Är det sant att man får mer fjun/ hår i ansiktet och på kroppen när man blir äldre* Stämmer bra det, huva säger man här.

Men så gullig och söt du var som liten. Här såg man mer ut som ett stort skämt, lång, smal, typ vandrande pinne. Tus det vänt, ASG. Med håret mitt på planeten som en palm, haha.

Ja, att få klaga lite är bara så skönt av och till. I alla fall så får det mig att kännas lite bättre i allt det svåra.

Ha en riktigt mysigt och fin lördag vännen min. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

28 maj 2011 10:47

:)

Ja herregud för mer hårutväxt ha ha... Tur det finns rakhyvlar och rakapparater..

ha det nice du med... kram...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards