Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Haft en härlig och skön helg :) men skönt att jobba igen imorgon..

Av anette - 15 april 2012 19:42

 




Så där ja.. Nu har jag valt en bok av alla haha och denna verkar intressant..

 

 

 

 

Lite stora foto haha ja men ni ser kanske dåligt..

 

 

Så det ska bli jul att läsa igen.. Så många andra böcker som jag vill ha, men det får komma senare.. Svensk Maffia ett har jag, men vill ha tvåan..

 

Ja sen lite andra böcker med,verklighetsbaserade och annat blandat..

 

ja då blir det filmkväll här 21..

 

 

Wolfman

Amerikansk rysare från 2010. Lawrence Talbots återvänder till Storbritannien för att utreda det osedvanligt barbariska mordet på hans bror. Genom utredningen hör han talas om en uråldrig förbannelse som förvandlar de drabbade till varulvar vid fullmåne. När han sedan blir biten av en varelse döms han till ett öde långt värre än döden. Producerat år 2010. Regissör: Joe Johnston, Skådespelare: Benicio Del Toro, Anthony Hopkins, Emily Blunt, Hugo Weaving, Art Malik.

 

 

Ja har ingen aning om jag har sett den innan ..Men som jag brukar säga, fördelen med ett fuckat minne :)

 

 

Hasta la v..

 

Dagens:

 

Det finns bara en slags framgång, att kunna leva sitt liv på sitt eget sätt..


 (Christopher Morley)

 

 

 

 



 

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

15 april 2012 20:50

Hej!
Jag lånar gärna den boken sen det är nog en bok i min stil.
Ses på tisdag.
Kram

anette

15 april 2012 21:31

Hej hej Lena :) Klart, ja och ska kolla mer bland böckerna.. Inte hunnit haha så många, så återkommer med det ..
Nu kom jag på en sak hm, förvirring tisdag hm fick en känsla av att jag skulle på forts av den där kursen, fan får kolla upp imorgon, annars ska där ju in nån för mig oj då.. Kram

 
Ingen bild

Lena

16 april 2012 08:37

Godmorgon!
Ännu en fin dag med solen framme.
Det är säkert någon insatt redan för dig jag har noll koll när andra ska gå.
Har du kollat din mail var du ska vara för Siv skulle vara på hotellet medan jag skulle vara på den j-l travbanan. Jag tror du ska vara på travbanan också men kolla upp det.
Kram

anette

16 april 2012 23:04

Hej hej.. Ja det är insatt för mig i morgon :)
Kollat på mailen, ska vara på den jävla travbanan haha med kass mat o annat shit.. Tråkigt men men.. Kram

 
Marre

Marre

16 april 2012 10:40

Och här sitter man och beklagar sig över det ena o det andra, man borde skämmas!!!

Ha det gött kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

16 april 2012 23:19

Hej där :) Ja klart det alltid finns någon som har det värre, vad den än är.. men skämmas ska man inte göra, enligt mig i alla fall..
Ha de gott du med.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards