Alla inlägg under april 2012

Av anette - 1 april 2012 17:39

 




Tycker jag även när jag jobbar oxå :) Äntligen åter ettan imorgon, ja bara ettan ovh inte tvåan längre.. Ska bli roligt att komma till jobb i morgon..

 

Även påskhelgen ska jag jobba, förrutom på lördagen då jag har tagit semester.. Ska till föräldrarna då med övrig fam.. Kul att träffa hela familjen med respektive och barn..

 

Ja då har jag mitt köksbord nu ( i köket) haha.. tack Lena..

 

ja var ett tag sedan jag hade köksbord.. I förra lägenheten fanns det en bardisk och inte plats för ett köksbord, så detta känns lite lyx..

 

Så farit runt hela förmiddagen till malmö och någon annan by för ärende..

 

Minstingen åkte med och stack till sin pappa och brorsa, och e på väg hem här nu..

 

Inte hänt så mycket annars här idag, eller? tja det är väl en tolkningsfråga .. Fixat med städ och tvätt, min garderob i sovrummet..

 

Varit ute och gått på en powerwalking haha ja ni hörde rätt hm.. fick ett ryck och hoppas att rycket håller i sig.. Blir en kopp kaffe här nu sedan sätta mig på cykeln och trampa som en jävel..

 

Måste bara få in allt detta i en rutin, och det e ganska skönt efteråt och kul med :) Ja och 5 kilo ska bort och då får jag ge gärnet..

 

Även en del sittups har jag börjat med oj oj oj haha fy fan märks att man är otränad, men men inte ge upp bara..

 

Efter cyklingen  och duschen blir det serien kontoret och bara vara, njuta av kvällen..

 

Så i en helhetssyn ( min då ) haha så har helgen varit riktigt nice, och klart rolig..

 

Ha en mysig söndag.. Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Man genomgår inte framtiden. Man gör den. (Georg Bernanos)

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards