Alla inlägg den 1 november 2011

Av anette - 1 november 2011 22:55

  Naw :) Ja söt liten vov vov, fast utan rosa peruk ha ha..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

ha ha :)).. Nu tänker ni säkert... Oj hade hon den där haft katt, så hade den haft olika peruker i dess färger.. Tja vem vet..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av anette - 1 november 2011 22:26

    




Skönt det ska bli att dra täcket över huet.. Fryser som satan ikväll, så tänker gå och lägga mig med mjukisbyxor och strumpor *s*

 

Jobbat på ettan idag, och ska åter nästa tisdag :)..Imorgon ska jag jobba på trean, tja eller tvåan är det nu..

Ska bli kul att vara där imorgon faktiskt, mycket att lära mig därifrån.. Fått med mig mycket oxå från tvåan som är trean nu ha ha..

 

Hänger ni med? *s*...

 

Var iväg efter jobb idag på ärenden, och sedan mötte minstingen upp mig i stan och vi kollade runt lite, sen stack han vidare för att möta sin brorsa..

 

Jag åkte hem, hem och städade och fixade lite här..

 

Borde läsa och plugga idag hm.. Så får göra det imorgon efter jobb..

 

kvällen här har varit lugn och skön.. Lyssnat på rock och suttit i fotbad, fett som fan det.. Kollat oxå lite på fotboll , och messi har gjort 3 mål..

 

På fredag ska jag äntligen träffa mina små trollungar :). Och deras mamma.. Ska bli jätteskoj det, inte sett dem på länge..

 

Gäääsp och hasta la vista..

 

Dagens:

 

Det är lättare att slåss för sina principer än att leva upp till dem.
Källa: Alfred Adler
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards