Alla inlägg den 24 november 2011

Av anette - 24 november 2011 21:54

    




 Hm hinner inte komma hem och ska precis öppna ytterdörren   och ser att den nya lappen med mitt och sonens namn e borta(på ytterdörren).. IGEN ?? vad fan e detta??


Kan det vara målarna som håller på i trappan, men fattar inte vitsen med det i så fall? Vad fan har det med dörren att göra.. Om det är så, kan dem väl för faaaan lägga en lapp i brevlådan hm.. Får jag tag i den jäääävelen så ..De ska inte måla dörren, men den 5 e ska de byta, fick jag besked på idag..

 

Hoppas jag träffar målarna imorgon   ska fråga dem då?? Om det inte är dem då hm.. Ja jääääävelen ska åka fast.. (forts följer) ha ha..

 

Jobbat kvällen på ettan idag :)).. Sa till min arbetskamrat att jag ska sticka direkt när jag slutat, och inte fastna i samtal med nattvakten ha ha.. Han brukar vara snackig ibland, och då kommer jag inte hem förrän en halvtimme senare..

 

var ju trött och ville hem.. Vad tror ni hände :) ha ha ja jag kunde ju inte gå när han bla bla bla.. och han var nyfiken på min lägenhet och ställde typ 20 frågor.. Så gick in på datan och visade fotona på lägenheten..

 

Nu e det faaan kaffe..

 

 

Inga döskallar idag...

 

Tänker på dig Lena.. Har vi alla gjort idag   ...

 

Hasta la v..

 

Dagens:

 

Imorgon ska jag köpa tjock jääävla isoleringstejp och klister muhhahahahahahah

 

 

 

                         

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards