Alla inlägg den 27 november 2011

Av anette - 27 november 2011 20:23

 



Hemma i värmen, skönt det.. Vore inte kul om man var tvungen att vara ute nu, så skönt att man inte jobbar kvällen idag..

 

Varit trött och haft lite för mig sedan i torsdags, så inte hunnit eller orkat skriva sedan dess..

 

Ifredags var jag hemma hos en gammal arbetskamrat sedan min gamla vårdartid *s* Kaffe där hemma och jag fick några julstakar :) glad för det för hade inga, gått sönder..

 

Efter det så fick jag besök här hemma av en från jobb ( Lena) och det var ett nice besök.. Kul att bara sitta och snacka.. Inte klokt men nu fick jag gåvor igen :) Tack, blev jätteglad..

 

Igår, ja vad fan gjorde jag igår?? hm haha.. Säkert lite av varje, och min store son kom en stund..

 

Och han är här nu oxå, och ska sova här tills imorgon..

 

Ja fyyy fan vad rörigt här är nu hm rört upp lite här, och börjat sortera om vad jag ska slänga..

 

haft kaffebesök här idag med, en annan från jobb ( D ).. Mötte upp henne vid kronprinsen, och sen fick hon följa med in på netto..

 

 Skulle handla ketchup *s* ja o varför är det roligt? ja det kan man ju undra.. Hon ska vara glad att jag inte handlade grillkrydda :))..

 

Latar mig nu, helt slut..

 

Just det hahahah vet vilken jääävel som drar bort mitt o sonens namn på brevlådan.. Frågade målaren i treppan, han sa att det var vaktmästaren, order från hyresvärden?..

 

Kunde han då inte lagt en lapp i min brevlåda o sagt det då, ska det vara så jääävla svårt, den dumme jävelen..

 

Bara för att de ska fixa till dörren o byta brevlådor, o inte vill ha annat på dem ..

 

Hasta la vista:

 

Dagens:

 

Håll i hatten..

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards