Alla inlägg den 7 november 2011

Av anette - 7 november 2011 21:18

Om



man går upp i vikt så snackas det. Om man går ner i vikt så snackas
det.

Om man säger vad man tycker, snackas det. När man försvarar sig,
snackas det.

 Vad du än gör och tycker så kommer vissa människor att
kritisera dig oavsett.

 

 Om du är stolt över dig själv som du är...

 Låt folk prata! Jag är skapt av mina föräldrar,
formad av livet, så jag är den jag är, gilla mig eller inte, ditt val"

Av anette - 7 november 2011 19:20

 





Faster Bettan med trollungarna :).. Frågat lov om att lägga in denna så klart )...

 

Ja som jag sagt innan, så var det kul att att träffa kidsen och deras mamma :).. Synd det inte blir oftare bara..

Ska klart försöka träffa dem så ofta jag kan, när de är hos sin mamma..

 

Önskar fortf fler timmar på dygnet, vet bara inte var jag ansöker om det ??!!..

 

Just det :)..   Jag och sonen var på studiebesök på hans förhoppningsvisa nya skola..

Den skolan ligger vid möllan, barkgatan.. ( NTI Gymnasiet).. De har inte så många elever, typ 250..

 

Vi pratade och gick med en i en timme, hon var jättebra och en trevlig typ :).. Fick info om allt möjligt, fick träffa rektorn, pratade med två lärare och fick vara med några min på två lektioner..

 

Sonen ska gå på El programmet..  Ska  läsa Eng, Historia, Idrott och hälsa, matte, naturkunskap, religion, samhällsk, svenska...   Senare, Datorteknik, elektromekanik, energiteknik, mekatronik...  Senare... Dator och nätverksteknik, elektronik och mikrodatorteknik, kommunikationsnät, nätverksteknik...

 

Senare.. Programfördjupning och individuella val.. Kan välja Webbutvecklare, IT-support, Nätverkstekniker, hemservicetekniker, Elektronikproduktionstekniker...

 

Så den nya skolan ska bara få lite info om vissa ämnen från den andra skolan, men det ser ljust ut :).. Har redan pratat med läraren där sonen går nu, så han ska maila hon vi har varit hos idag..

 

Ser ut redan att han kan börja där innan veckan är slut tjohooo får besked på ons tror jag, då hon ska ringa mig..

 

Skolan hade ingen matsal heller, de får kort eller vad hon sa, så de kan äte på vissa ställen för 45 kr om dagen..

 

Imorgon ska sonen till sin skola och lämna böcker och sen ska han hem.. Läraren tycker inte heller att det är lönt att gå nu när han har bestämt sig..

 

Sovit middag idag, igen.. Jävla tandvärk fyyy faaan... Det spränger i käften rent ut sagt, hoppar till emellenåt av smärta, helt sjukt vad det gör ont..

 

Hade tre citadon hemma, tagit en och sen lade mig..Blir lite trött och yr av dem, men hade inget val..

Så nu får jag knapra på vad jag har himma ha ha ja det lät nåt, men alvedon och voltaren...

 

Ja sömnen e ju lite fuckad/fackad så ringt jobb, för väckning imorgon :) ..

 

Nu blir det lite tv, ett härligt bad och sen Zzzzz....

 

Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Om du har begränsningar så håll dem för dig själv.. För att fiender har en förmåga att behärska människor genom deras svagheter..      ( Har man sett och hört, varit med om..)..

 

 

 

 

 

 

 

Av anette - 7 november 2011 07:38

 






Snart dags för mig och minstingen för studiebesök på den skola som han vill byta till :).. Ja håll nu tummarna tack, Har de ungefär samma ämne just nu så ska det inte vara ett problem..

 

Men har de inte det så får vi kolla vidare, men vore skönt att slippa jaga och ha oss..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Kommer senare..

 

 

 

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards