Alla inlägg den 29 november 2011

Av anette - 29 november 2011 23:00

 



Trött men känner att jag inte kan somna ännu, så får vänta ett tag... (skumt) *s*

 

Sonen har precis kollat på en fotbollsmatch på datan , så det blev lite tv tittande, men inget direkt roligt på den..

 

Jobbat på ettan idag :).. Sedan varit iväg på feelgood genom jobb.. Kanske berättar mer om det en annan dag, men det var givande och intressant i alla fall..

 

Efter det stack jag till stan och träffade tvillingarna , var jättelänge sedan vi sågs..

 

herregud *s* Nu har jag fått något igen... Vad är detta :) Jag har fått ett presentkort för en halvtimmes massage..

 

Fett som fan det ju :).. Och bara över gatan här oxå, inte klokt ju.. Ja det behövs verkligen haha mycket av min stress sätter sig på ryggen, och stel som en jävel..

 

Så ska denna vecka ringa och boka tid och unna mig en halvtimmes lyx, ja och kanske smärta *s* Blev så glad..

 

Nä orkar inte skriva mer idag..

 

hasta la..

 

Dagens:

 

Tacksam för alla omkring mig.. Inget eller ingen man ska ta för givet..

 

God natt..

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards