Alla inlägg den 14 november 2011

Av anette - 14 november 2011 09:01

 



Ja kaffe paus redan :)  Pluggat sen halv 8 i omvårdnadsboken.. Inget jag ska redovisa, men måste ändå läsa och upprepa ..

 

Skriver ner det mesta som jag läser, fastnar mer då..

 

I helgen blir det tvåan som gäller, hoppas på besked om var jag ska vara på jullovet.. Egentligen spelar det ingen roll.. Eller jag tycker det vore kul vilket som..

 

Eftersom jag inte är på ettan så mycket, så vore det kul att vara där, sedan vore det kul att vara på tvåan så jag kommer in där mer i deras rutiner..

 

Ja skönt att någon annan faktiskt fattar det beslutet, och inte jag.. Förvirrad bara ha ha vem beslutar ? Min chef eller cheferna från båda ställena hm.

 

kanske jag träffar min chef imorg, annars får jag ringa henne..

 

Får nog be nån på mitt jobb imorgon att hjälpa mig att lägga in mina övertids timmar och extra flex, inbordning, förvirrad på det nu..

 

Nä nu ska jag tillbaka till mitt magsår :)  ja i boken då..

 

hasta la..

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards