Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av anette - 6 augusti 2011 20:54

 




Solen försvinner varje gång jag är ledig , blir jag straffad för mina synder ha ha.. Ja är väl inte den enda som tycker som jag..

 

 Kom en solglimt innan idag, och sen när jag gick ut så försvann solen...

 

Har i alla fall varit iväg några timmar och varit social... trevligt det..

 

Läst en hel del nu i eftermiddag och kväll om lite av varje.. Både psykologi och pluggat lite oxå i den kursen som vi snart ska börja med i skolan...

 

Imorgon ska här sorteras lite bland papper och annat stuff ( ordning och reda) Ska bli skönt det...

 

Några fönster här som ska putsas oxå :) Fan vad de blir smutsiga fort...

 

Ut och gå ska jag göra med, dags att skärpa till sig ( harkel) åter.. Så sparka mig själv i arslet för powerwalking...  ...

 

Lugn och härlig kväll här, och det har precis öst ner här..

 

film och kaffe här nu , igen   i soffan.. Ja det är min livskvalite... Inget stress, inga småbarn, inga måsten :))    ja jag njuter ..

 

I love my life... Hasta la vista..

 

Dagens:

 

Man blir inte tjock av att äta choklad


 Allt beror på mängden. .....

 

 

 

 

 

 

 

     (       God natt Lena  )     Tänker på Koki, och hoppas allt går bra på op ... Kramar...

 












Ovido - Quiz & Flashcards