Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av anette - 23 augusti 2011 21:19

är borta hm.. Skumt och störigt det..

 

Testar att slänga in nån tomat här nu ha ha bara för att jag vill ha med en tomatjävel..

 

 

 

 

                                                  
                               

                                                  
                           

 

 

         

 

 

 

Av anette - 23 augusti 2011 20:33

Vilken hot varelse jag hittade igen ha ha.. Man skulle kunna tro att jag gillar fula jävlar hm.. Ja ja insidan är väl det som räknas bla bla..


ja då e det fotboll som åter gäller MFF, tjohooo heja heja... Just nu e kl 20 43.. Börjar närsom, så jag skriver i 340..

 

Ja läst och pluggat idag, och det blir samma här imorgon :).. Fortsätter jag så här så blir jag ju lika klok som en   ja det e inte klokt ju ha ha..


Såg ett bra tips imorse på tv n om egenbehandling för ansiktet, återfukta det och få en fräch hy :)... Here it comes:

 

Ta några skivor av en     och lägg på huet/ansiktet i tio minuter....

Ta bort dem och ta en tomathalva och små massera in i ansiktet.. Tvätta bort sen (så klart)..

 

Har ni jävligt bråttom så finns där att annat altarnativ.. Here it comes:

 

All you need is   ha ha , stor jäkla bild, men ville inte göra den mindre  :)))

 

Snabbt och enkelt ju :) bara till att ha ha skulle säga något, men det lät snuskigt ha ha.. ja tror ni fattar..

 

Och tomater finns ju här med.. Bara att välja vilket metod ni vill..

 

Ja jag ska testa i alla fall i veckan :))...

 

hasta la vista och natti natt...

 

dagens: Av Oscar Wilde...


"Dom avskyvärdaste lögnerna är dom som kommer sanningen närmast...

 

"Det finns två tragedier i livet: Antingen får du vad du önskar dig eller också får du det inte!...

 

"Jag brukar säga vad jag tänker. Det är ett stort fel nuförtiden, man blir så lätt missförstådd."....

 

Vem som helst kan hysa medkänsla med en vän i hans lidande, men det fordras en verkligt fin natur för att sympatisera med en vän som har framgång."...

 

"Folk har ett fullkomlig avskyvärt och ytterst hjärtlöst sätt att gå omkring och säga saker bakom ryggen"på en som från början till slut är absolut sanna."...

 

 

  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards