Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av anette - 28 augusti 2011 22:18

 


Varit en väldigt lugn helg på tvåan :) .. Varit kul att jobba där, och trivs jättemycket med de jag jobbar med.. Mycket skratt och trivs ihop, som jag gör med ettan.

 

Idag har vi varit iväg på en liten utflykt, kul det :)..

 

Var inne på ettan först idag, innan tvåan :)) För en kopp kaffe, nice det.. Och vi sa grattis till vår ena arbetskamrat som fyller år idag.. Hurra hurra..

 

Bara repriser på min tv idag oxå, fan inte klokt.. Tror jag ska byta ut min tv faktiskt..

 

Lite kväll ska jag ha nu.. Njuta av att vara hemma och njuta i tysthet, nja nästan :) tv n e på , men tyst och lugnt är här ändå..

 

ledig imorgon :) Ska upp 06 tvätta kl 07, plugga religion(islam) under tiden, sedan iväg på möte på eftermiddagen, sen på ärenden..

 

 Sedan läsa igen och förbereda mig inför torsdagen , då vi har skola.. Och då ska vi vara på Rönnen, ska se filmer och sen föreläsning, eller info om lite läxor och vår muntliga redovisning..

 

Hasta la vista...

 

Dagens:

 

Tag inte livet alltför allvarligt. Du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande.
Källa: E. Hubbard

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards