Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av anette - 30 augusti 2011 21:13

 



ja jävla tjatande överallt med detta mys ha ha, ja hos mig oxå, och gillar klart mys :)

ja så nu myser jag och tar det lugnt i denna härliga tystnad   ingen rock idag, kanske imorgon eller inte..

 

ja ha då var det höst igen bläää fast en på jobb säger att det e sommar fortf ha ha, ja hon e inte klok ( på ett positivt sätt dock) :) hon var så sommaraktig medan en annan frös som en jävla babian..

 

Jobbat idag, och vi har även haft lite konferans och haft sista eller nästsista dagen med vår chef, och vår nya tar över i veckan..

 

det blir nog bra :) men kommer att sakna vår gamla chef faktiskt..

 

Vilade en stund när jag kom hem, sen fixade dinner till mig och den ena sonen, potatis och kotlett ( mums)..

 

ja golven har blivit rena oxå här, and the shithouse   ja och dammat oxå.. Skönt det, så inget städ imorgon..

 

imorgon har jag annat för mig, hela dagen    plugga, läsa och skriva.. Ja om islam hela dagen ha ha, ja det ska bli kul.. Snacka om att lära sig stuff som jag har typ 0 kunskap i..

 

Nä, ska förflytta mitt arsle från denna soffa och slänga mig i den andre :) mer plats hihi slänger mig nog där om en stund.. kanske kommer det nåt kul på min tv ( harkel)..

 

Hm tänkte nu på den jävla reklamen om de två barnen/ stora bebisarna, fy fan vad den e jobbig, bytar kanal nu :) jo jag kanske e knäpp, men so what.. Tycker det e störigt att lyssna på dem da da da da da da dada dada dada da bla bla osv ..

 

hasta la vista och natti natt...

 

Dagens:

 

Don't cry because it's over. Smile because it happened." (Dr. Seuss)

 

 

  Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna, det e mörkt nu men det blir ljusare igen.. Tänd ett ljus för allt du tror på .....

 

 

 

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards