Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av anette - 9 augusti 2011 20:29

 


Höstkväll dricker jag nu en stooor kopp jul the (kanel) ... Så här luktar merry  christmas i hela vardagsrummet ho ho ho.. Skulle bara haft himmabakt pipparkagor :))..

 

Börjar skriva nu här, men sen pausar jag emellan ( Så kanske inte publicerar förrän om nån timme) Tiden startar ju från då jag börjar..

 

Ja lite rökpauser kanske, hämta mer the, småkollar nu på familyguy oxå :))

ja jag har inte bråttom..

 

Film nu oxå kl 21 på sexan, actions   har sett den innan, men det positiva ibland med att ha minnesproblem, är att jag kan se om och om igen :))..

 

Jobbat som vanligt på ettan idag och är ledig imorgon, skönt det... Vad som händer imorgon är fortf ovisst ha ha..

 

tar det som det kommer.. Inget städ eller sånt shit.. No no.. ja och solen kan jag inte lita på att den ska komma heller..

 

kanske det blir en mys onsdag :) Myskläderna på hela dagen, soffan och kolla på vampyrfilmer och bara relaxa..

 

Ja man vet aldrig vad som händer :)  Inte planera är oxå skönt, spontana ryck e med roligt.. Så får väl se vad jag är på för humör imorgon    suprise...( ja iväg oxå på personligt uppdrag)...

 

Nä får väl ha lite   till filmen oxå...

 

kaffe kan man inte bara dricka...

 

Förresten..Känner ni er onödigt åldrande i ert face och vill motverka bakterier och annat stuff som kan samlas i ansiktet..

 

 Oljerna i kaffebönerna är mycket bra för huden och de verkar rengörande och återfettar hude, samt samt skyddar cellerna mot onödigt åldrande..

 

Och vem vill åldras i förtid ha ha..

 

Så här kommer en kur för det :))..

 

3 matskedar malet kaffe med en äggvita..

 

Massera in det i ansiktet och låt det torka..

 

ta en kopp kaffe medan du väntar i 30 min, då tvättar du bort det..   ..

 

hasta la vista  ....   and some fucking anderstanding...

 

Dagens:

 

"Farligast är inte onda människors ilska, utan goda människors tystnad!"

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards