Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Ja vad fan håller jag på med haha..

Av anette - 13 april 2012 21:23

 



Undrar jag oxå := Nä men va fan jag bara testar lite nya frisyrer eller!!  Så här kan man väl se ut...

 

Ja detta hår hm har tagit bort det, men sitter i det igen :) bara för att kolla..

 

Inte hunnit skriva här.. Och nu måste jag sluta *s*
 

Ses här imorgon så hasta la vista...

 

Dagens:

 

Somliga tycker om att förstå det de tror på... Andra föredrar att tro på det de förstår...
 
Stanislaw Jerzy Lec..

 

 

 

 

 

 
 
Marre

Marre

14 april 2012 08:10

Skratta du, hehe och här skattas mindre, fan vilket skita väder och snacka om att man blev paff när man kikade ut… SNÖ… Drömmer jag fortfarande, eller??? Nöp mig i armen, NEJ, drömmer inte, skit också, va det första man fick ut sig, haha.
Ja ja, denna luriga April man aldrig kan lita på. Har ni sol där hos er, eller?
Så mysigt för dig med ledig helg vännen och hoppas att helgen blir riktigt bra och skojig. Kramiz

PS.Vad är det för skumt du har i håret? Ser ju riktigt söt ut i det i alla fall, hi. Här har man också klippt sig kort och får fan ingen ordning på skiten då självfallet vill nått helt annat, pust. Så för det mesta går man här omkring med ett diadem och det var kanske inte meningen, haha. Ja, man är då aldrig nöjd :(

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

14 april 2012 09:30

ja här verkar det bli en solig dag :) just nu skiner solen i alla fall..
Ja inte klokt att ni har fått snö bläää..
Men som du säger april månad e skum *s*.
Ja skönt att vara ledig här och ta det som det kommer..
ja du haha det e några skumgrejer med stål i , som jag har i håret.. Kanske hade i det för länge igår, för jag såg lite rolig ut ett tag, sen gjorde om det och det blev lite bättre..
Var som jag fick av morsan igår, jag gjorde en tabbe för ett tag sedan, igen :) o klippte håret lite haha och på sidorna hm lite konstigt.. Vill inte gå till frissan än och klippa till det, ska vänta ett tag.. Ja detta jävla hår, att jag aldrig lär mig ( att jag kan inte klippa). Så med detta är tanken att det blir lite vågigt vid sidorna..
Kram..

 
Mandamonki

Mandamonki

14 april 2012 17:10

Hejsan! Mitt namn är Manda och i min blogg pågår just nu lottningen! Det betyder att du kan skriva in din bloggadress bland mina kommentarer i min blogg och sen så kommer jag att lotta ut en 2 vinnare som får synas framför 50-60 läsare! Du bör nog vara med eftersom din blogg är super bra och intressant! // Mandamonki

http://mandamonki.bloggplatsen.se

anette

15 april 2012 11:44

Hejsan och tack för titten :) kul att du gillar bloggen.. Hoppar över tävlingen, tack annars..
Anette

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards