Alla inlägg den 1 januari 2012

Av anette - 1 januari 2012 18:39

       



Njutit och haft det riktigt mysigt idag.. Känner ro och glädje inombords.. Inget eller negativa typer finns i mitt liv, så det ska vara haha bara snälla och ödmjuka..

 

Och nu ska resten av året oxå flyta på, och jag ansvarar för en del i alla fall :) annars vet man aldrig vad som väntar, thats life..

 

Härligt väder ikväll och här ute har jag njutit av mitt kaffe :)  Beundrat stjärmorna och halvmånen... Och svag dimma som sagta rörde sig kring månen.. Det var jääävligt vackert och fridfullt..

 

Varmt o gott i lägenheten här :) van annars att frysa i den andra..

 

Kollat på lite äventyrsfilmer här i soffan med filtar och tända ljus , fett som fan haha ja skallen har lyst här åter :) den skimrar varje dag.. And I Love it..

 

Tror jag ska ut igen och titta på stjärnorna och bara beundra.. Har alltid gillat att titta i himlen nör mörkret kommer..

 

Hasta la vista..

 

En gång är en gång för mycket  ( beror på vad det gäller haha )..

 

 

 

Av anette - 1 januari 2012 10:59

 



Maten var god förresten igår :) kanske lite stark *s* men inte för mycket.. God mat och nice sällskap här hemma igår..

 

Första nyår här, och visst smällde det här oxå   tog lite foto med mob, bleb väl så där.. ja får kolla senare hur jag lägger in det via datan, inte kollat än..

 

Så kan vara kul att lägga in egna bilder här sedan..

 

Vaknade ca 0915 så skönt att sova ut.. Vakna pigg och nykter haha ja var nykter igår med, drack julmust och kaffe..

 

Idag blir det lugnt.. Njuta av första dagen på detta året.. Ja detta året blir bra, bättre än det förra :) på olika vis..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Mår man bra och är tillfredsställd med sitt inre och välmående, så har man inget behov att göra livet surt för andra...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards