Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Precis kollat på Grease 1 :)) Ja den kan man väl oxå se over and over again..

Av anette - 10 augusti 2011 18:53

 




Tror jag var 6 år när jag såg den för första gången, på bio....

 

 

  

 

Ja och roligt att sjunga med på låtarna ha ha, men det tyckte säkert inte min son idag...

 

Ja och snart dags för att kolla på fotboll oxå :)  Riktig mysig onsdag ju   ....

 

Ja denna lediga dag börjar med att jag vaknar kvart i elva   Hjälp och oj oj oj ... Hur fan gick det till.. Brukar aldrig, och menar aldrig Zzzzzz så himla länge.. Ja och var inte uppe halva natten heller..

 

Så måste ha sovit i typ nästan 11 timmar.. :)) brukar sova mellan 5 och 7 högst, även när jag e ledig oxå.. Ska kanske skylla på vädret   ... Ja det känns bra..

 

Så inte hänt så mycket, skönt är det.. Ute på ärenden och sedan hem för att göra absolut inget..

 

Ja imorgon kan jag inte sova till elva :))  Ska upp kvart i fem/fem..

 

Ja oxå malmöfestivalen nästa fredag.. Kan det vara nåt ?!.. Har inte varit där på några år.. Detta år ska jag dit med morsan :).. Fast vet i fan om man vågar äta nåt där borta bara ha ha..

 

 

 

hasta la vista   .........        

 

 

Dagens:

 

Visst det finns andra som har det värre i världen.. Man måste ändå få vara glad åt det man har och kan skaffa sig i livet, bara för att inte alla andra kan..

 

 

 

 

 
 
Mor din..

Mor din..

10 augusti 2011 23:21

De gånger jag har varit på Malmöfestivalen har jag inte ätit något, jag får äckliga vibbar av att se matstånden utan vatten/tvättmöjligheter..mycket baskelusker..*s*

Så den biten hoppar jag nog över i år också..
Sov gott, det ska jag snart göra, Zzzz.
kram ungen min..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

11 augusti 2011 17:39

Hej hopp galopp.. Ja förr såg det snuskigt ut som fan där ha ha.. Kanske de har blivit renligare.. Beror kanske oxå på var man handlar :) Kram kram..

 
Ingen bild

Lena

11 augusti 2011 01:23

Hej! Klart du vågar äta maten.Vi har ätit där varje år och har aldrig blivit sjuka kram

anette

11 augusti 2011 17:41

Hej Lena :) Ja kanske eller kanske inte ha ha att man tar nåt att äta där..

Skönt att höra att Koki är hemma åter igen, och är bra/bättre...

Kul att se dina foto som du lagt upp på faceb :) verkar vara en ljuvlig semester.
Kram o hasta

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

11 augusti 2011 16:00

Här har man både 1 o 2 i Grease, visst är dom bra, mina absoluta favoriter då jag älskar den musiken :)

Jo, man ska akta sig för vad man stoppar i sig, he.

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

11 augusti 2011 17:44

Halloj där :) Ja ettan har jag oxå, tvåan e väl så där.. Ja musiken tröttnar man aldrig på..
ja jag och morsan får väl käka nåt här himma först :) innan vi sticker till festivalen och sen får vi se..

Kram o hasta..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards