Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Här kommer lite shit så länge :) ..

Av anette - 16 augusti 2011 12:37

     Ajjjj dååååå !..

 

 

 

Lite som jag hittade innan idag ... Skämt, roliga eller ej :)) .....

 

 

 

 

Gubben och gumman hade sex, då det ringde på dörren.
Gumman sa:
- De ring på döra!
Gubben drog ut sin penis en stund och fortsatte sedan.
Gumman sa igen:
- DE RING PÅ DÖRA!
Gubben verkar inte vilja höra, utan drar ut den igen och fortsätter sedan i lugnt tempo. Då skriker gumman för allt hon är värd:
- DE RING PÅ DÖRA!
Gubben svarar då:
- Jaha, jag trodde du sa: den gled in i röva!

 

 


 



Mamma, får jag säga mus?

- Nej det får du inte?

- I så fall flyger det omkring en stor jävla fladderfitta i hallen!

 

 

londinen:
- Det står i kokboken att jag ska ha smör i pannan innan jag steker, men det rinner ju bara ner i ögonen på mig hela tiden.

 


 Vad är det för likhet mellan en dörr och en blondin?
- Båda får sig några skjut av olika personer varje dag.

 


Varför har blondiner fullt med blåmärken runt naveln?
SVAR: Jo, det finns blonda killar också...



Varför hällde blondinen vatten över dataskärmen?
- För att kunna surfa på internet.

 


En blondin kommer in i garnaffären:
- Jag skulle vilja köpa gardiner till min PC!
- Man ska väl inte ha gardiner till en PC?
- Men hallå... Jag har ju Windows!

 

 

Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan!

 


 Hur lurar man upp en blondin på taket?
- Man säger “Drinks are on the house!”

 


Varför lagar blondiner aldrig pulvermos?
- De kan inte förstå hur så mycket vatten ska få plats i en så liten påse...

 

 

 

 

 

 

hasta la....

 

 

Dagens:

 

Kommer ikväll, med inlägg...

 

 

 

 


 

 




 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

17 augusti 2011 11:06

Vart hittar du alla coola bilder?

Hahhhaaaa, tack för ett gött skratt :()

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

17 augusti 2011 19:41

:)
Ja det var ju bra, tyckte själv att de var roliga..

Dessa bilder hittar jag lite överallt, söker oxå på google, bilder..

Kram o hasta..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards