Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Nu regnar det :)..

Av anette - 21 augusti 2011 20:44

       



Åter igen, ja det känns igen ha ha.. men ska inte klaga kanske, då det har varit sommar här i två dagar tjohooo :)..

 

Oj får snabba mig här, film nu :)..

 

Full action även denna söndag, så trött nu.. Även njutit av solen idag.. Kanske är det sommar imorgon oxå?!..

 

ja imorgon ska jag inte upp 04 45 :) ska upp 06, en dag med full rulle oxå, ja man kan inte berätta allt som händer, jo det kan man.. Men väljer att inte göra det..

 

hunnit med att läsa och plugga idag oxå, skolböckerna är alltid framme, fast vissa kurser är slut, gillar att kolla och läsa lite av dem varje dag :)..

 

nej hasta la...

 

Dagens:

 

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.     Lucius Seneca

 

 

 

nu ska jag se min blivande man i en film ha ha :))

 

 

 
 
Mor din..

Mor din..

21 augusti 2011 21:46

Då ser vi på samma film du och jag, denna har jag inte sett innan, kul med en film man inte sett flera gånger innan.

Love you, kram min unge..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

21 augusti 2011 22:24

:)) Sett den flera gånger.. Alla dem är super.. Men den sista har jag inte sett, så den får hyras snart när den kommer ut:))..
Reklam nu, håller på att kräka när jag ser o hör de två små barnen bläää skitstörigt, bytar alltid kanal då ha ha.. Ja sån e jag.. kram kram

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

22 augusti 2011 10:53

Här hade vi turen med vädret igår men idag duggar det o himmelen är helt grå :(

Denna film har man här ej sett, men ska så göra, tack för tipset:)

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards