Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Måndag igen, det är ju inte klokt ha ha..

Av anette - 22 augusti 2011 22:09

  Vilken snygging jag hittade  :)).. Tja eller inte då... Smaken är som arslet bla bla...

 

Min minste har haft sin första skoldag i gymnasiet idag :).. Allt hade gått bra.. Han hade fått prova arbetskläder, som skolan ska beställa.

 

I januari börjar han praktisera två dagar i veckan, nice det.. Fått lite info idag, och papper med sig hem som vi har fyllt i..

 

denna första vecka blir ganska lugn för han där, och på onsdag ska de på bio, på skoltid, fett det ha ha...

 

Ja på torsdag är det dags för mig att återgå till skolan igen Tjohoo efter sommarlovet..

 

Ska inte vara på rönnen längre nu, som vi tillfälligt var på innan varje torsdag.. Synd det. Ska vara i en lokal på Lindängen hm.. Varje torsdag..

 

Imorgon ska jag bara läsa och plugga hela dagen ....   Så läsa och läsa och en del   lär det bli...

 

Myser här nu med mina värmeljus och filtar i soffan :))).. Trött e man i ögonen, men inte tillräckligt för att ännu kunna snark snark...

 

Ska kolla på Criminals Minds på femman kl elva.. Sen upp imorgon 06...

 

Hasta la vista bitches   ..

 

  :)) ja men en snäll bitch ha ha... Ja de finns oxå..

 

Dagens:

 

 Ansträngning är inte ansträngning förrän det börjar göra ont.
 

José Ortega y Gasset   )




 

 
 
Mor din..

Mor din..

23 augusti 2011 09:29

I går la jag mig tidigt, redan halv elva.
Jag har tur som somnar så fort jag lagt
huvudet på kudden..ZZzzzzz

Ja nu får vi ta tillvara på soldagarna innan den kaaaalla vintern Bbrrr..
kram min unge..<3

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

23 augusti 2011 13:00

Ja, nu säger dom att hösten är nära och visst börjar det o vända till kallare tider nu. Skönt tycker vi här då vi älskar höst/Vinter och vår bättre än sommarens hetta. Vet att många skakar på sina huvuden när jag nämner det, men det är ju sant :)

Ha det gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards