Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

känns som om jag skulle behöva lite semester nu ha ha :))...

Av anette - 25 augusti 2011 22:33

 



Trött som en jäkla slyna ha ha.. kan man säga så?!.. Javisst kan man det..

 

Måste vara denna hösten, eller hur.. Tror det blir många depressioner hos oss människor i vinter, tyvärr men dock sant..

 

Så käka en jävla massa apelsiner och sola solarium, ha en jävla massa bra sex, så kanske du klarar dig ha ha, ja kanske då , ska prova själv    a lot off sex and rock and roll.. Hoppar över apelsinerna :)) eller hm..

 

Ja denna dagen har varit en skoldag :) första dagen efter lovet och ny kurs.. Kul det.. föreläsning och diskussioner hela dagen( trött i huet juu)..

 

kan säga att detta som vi går på är verkligen inget jämfört med att gå utbildningen på heltid, som jag gjorde 05.. Inte för så, men det e verkligen så..

 

ja läxor o så har vi redan fått planerat med muntlig redovisning, och en skriftlig som vi oxå har..

 

den på den muntliga ska vi vara två och två, jag och en annan , vi ska välja varsin relion och svara på en massa frågor om det, och samla info o sånt shit ha ha..

 

jag valde den relion som jag förstår minst, och tyvärr har en del fördomar om, mycket brist på okunskap oxå..

 

Jag har valt Islam.. Ska bli intressant faktiskt.. Lära mig om deras kultur, värderingar, normer med mera.. Så min lediga dag på måndag ska jag ägna mig åt Isalm här hemma...

 

 men jag tänker fan inte be 5 gånger den dagen, ja där ser ni, jag behöver lära mig att förstå varför det är viktigt för dem...

 

Full rulle i helgen, men nästa vecka så kommer jag att skriva här en del om mina tankar om, fördomar och varför vi egentligen dömmer människor, och vad ger det oss rätt att göra det..

 

Även om etik och livsfrågor, om olika dilemman, vad e rätt eller fel?.. Ett dilemma, eller fall kan man diskutera egentligen om i flera timmar..

 

 kan lägga in ett dilemma här, så kan ni analysera om det :) om ni vill, om hur ni hade agerat och handlat..

 

Och om varför vi människor mer eller mindre har behov av att hävda sig själva hm har man väl rätt till, att tycka att man e duktig.

 

Men en del tycker jag skryter för mycket om sig själva, om hur jävla duktiga de är.. En del gör det för at även trycka ner andra..

 

 Som om de vill ha en medalj om halsen haha..  Men min åsikt.. ja så det blir min analysering om det..

 

Nu ska denna analyserade bitchen gå och kasta sig, och dra täcket över huet :).. kl e nu 23 15)..

 

trött som ett as, men ändå inte för att kunna somna, men tar facebook med mig under täcket och läser ha ha, då brukar jag somna fort :) ...

 

hasta la vista och natti natt.. peace and love, and a lot aff fucking anderstanding...

 

Dagens:

 

När kraften håller på att ta slut och ingen ork finns kvar.. Finns det bara en sak kvar att göra, att inte ge upp och fortsätt kämpa.....

 

 

 

 

 
 
Mor din..

Mor din..

26 augusti 2011 12:54

Har du varit inna på "Näras" hemsida,
jag tilbringar en hel del tid där inne, läsewr o läser.

Har tagit till mig orden "klaga", och har insett hur mycket man gör det.

Ordet klaga, där ingår det även att man pratar illa om andra. Har kommit på mig själv att jag klagar en del del faktiskt..*s*, kolla själv så får du se..fast helt "klag"fri är det nog svårt att bli *s*..

Det är väldigt intressant det där med det andliga, för min del känns det som om jag "hittat hem"..
kram ungen min..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards