Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Arslet är i soffan, ja resten av mig oxå...

Av anette - 19 november 2011 22:15

 



Kollade ikväll på Så mycket bättre :) åter gillade jag även detta avsnitt med dessa olika själar ihopa..

 

Hm Ränker nu på min likasinnade förvirrade vän ( ja du vet vem du är) :) Inte träffats eller pratats vid på länge, och jag glömt innat att svara på sms..

 

Ja du vet vad det gäller ha ha har hållt på som en galning idag med att skicka iväg mail ?? Som jag skrev till dig igår, fattar inget.. Och det har gått bra innan.. Prövat på olika sätt men det går bara inte ?.. Testar igen imorgon..

 

Denna helg är planerat att bara vara och landa med allt som har hänt :) Så klart vill jag flytta nu.. Ja lägenheten är verkligen flott..

 

Så har planerat lite i mitt hue hur och var saker och möbler ska vara.. Sen får jag börja spara så jag kan få mitt hem klart, fattas fortf en del.. Men så småningom blir det varmare där..

 

Och det är det värt, att gå och vänta tills jag kan göra det..

 

Min store son kom hit imorse, med bullar, röbetssallad och juice :) Och då hade jag inte varit vaken så länge, och han hade gått hit med..

 

Minstingen kom hem nu ikväll, efter att ha varit hos sin kusin sedan igår kväll..

 

Vilat i soffan med täcke och kuddar och kollat lite på tv, lyssnat på musik.. Så inte hänt så mycket, skönt det.. har varit och är nöjd och belåten över denna lördag..

 

Förresten, har varit och handlat tejp *s* Inte klokt.. Trodde jag hade, men nej.. Kände att det var viktigt :))..

 

För att någon har skrapat bort den bruna tejpen med mitt och sonens namn på dörren.. Den har inte trillat av plötsligt efter mer än tre år, ser att den är bortskrapad, för rester sitter kvar Hm..

 

Ja det kan man analysera om , tja eller så behöver man inte.. I alla fall så har jag gort den mycket större   ..

 

Nu ska jag vända på tv n så jag kan ligga i min fackade/fuckade bäddsoffa och glo på nån film, innan jag faller i sömn..

 

hasta la v..

 

Dagens:

 

Längtar tills jag sover i mitt eget sovrum, med en riktig säng.. :)) Mormors gungstol ska jag oxå ha i mitt sovrum..

 

 

  Så här ser den ut ... Eller?!!..     

 
 
Marre

Marre

20 november 2011 10:33

VA? Tänk att inget får man ha ifred, en del är inte kloka!

Såg också på ”Så mycket bättre” då denna gång handlade om min favvo Lena PH .) Det var roligt att få veta mer än det man här redan visste om henne. Har faktiskt träffat och även pratat med henne en gång då hon och hennes nu X signerade sitt spel på Ålens för några år sen, hon var äkta trevlig.

Förstår att längtan till flytten är stor, skulle tro det, hi. Hoppas det kommer lite foton på kojan så man får se hur fin den är.

Nej, nu ska här kureras vidare, men faktiskt är det bättre med nacken här idag, härligt.

Ha det gött. Kramiz

http://fototolig.bloggplatsen.se

anette

20 november 2011 19:28

Hej i kvällen.. Vad skönt att det är bättre med nacken..
Jaså du har träffat Lena Ph :) Ja henne gillar jag..
Ja vi längtar tills flytten, ska bli så skönt att börja om på nytt..

Kramar

 
pärle

pärle

20 november 2011 13:39

Hej ungen min..
Ska väl bli skönt att flytta ifrån den murriga lägenheten
du nu hyr i andra hand med mörkblå lister..

Och komma till en ljus och fräsch lägenhet.
Ja vi kör dit och kollar i morgon,
kanske kommer du inte in, men vi kan se utanför..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

20 november 2011 19:30

:) Hej hej.. Ja de blå fula listorna ha ha och det fula oranga köket med mera..
Ja men kul ändå att kolla vart det är någonstanns även om jag inte kan gå in där..
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards