Direktlänk till inlägg 21 november 2011

What a day :) What a day...

Av anette - 21 november 2011 19:57

 


ja oj oj, vilken dag :) helt utmattad ha ha.. Men supernöjd och lycklig så klart.. Äntligen kan man andas ut och känna sig lugn inombords och trygg..

 

Farsan hämtade mig imorse, och vi var framme hos dem vid ca 07 10... Farsan hade jobbat natten, så han skulle Zzzzz  sedan skulle vi och morsan iväg och skriva på kontaktet, om min lägenhet..

 

Innan dess var vi och kollade var lägenheten låg.. Kunde inte gå in, men tittade in genom det stora sovrummet *s* det är minstingens rum..

 

Mysigt område och utanför dörren kan jag ha utemöbler, eller vad jag vill.. Det har de andra som bor där.. Vi är två där uppe, och två där nere. Och ingen ska gå förbi vårt ha ha fett det..

 

Jo de som ska hälsa på, men inga andra och inte ens brevbäraren..

 

Ja såg var vi ska gå till bussen :)) inte långt.. Som vi har det nu här, så no problem..

 

Ska kolla i helgen vilka tider bussarna går..  Kanske ringer skånetrafiken i stället för nätet..

 

Ja i byn har de lite olika affärer ha ha .. En tattoo om jag känner för en tatuering :)  Ja klart mer...

 

Finns en jättebillig affär mellan busshållsplatsen och mitt hem.. Så det är perfekt.. Och där finns allt annat möjligt oxå, saker till hemmet, kläder och sånt shit *s*

 

Längtar nu som faaan.. Vill härifrån och börja ett nytt liv i ett fint hem med barnen.. Ja den store bor hos sin pappa , men han får komma när han kan och vill..

 

Ja trött som en slyna nu, ska dricka kaffe i min nya mugg :)) som jag fått av min mor idag...(tack) smakar gott som fan i den..

 

Snackar mer imorgon :))......

 

hasta la..

 

Dagens:

 

Solen kommer när man minst anar det..

 

 

 


 
 
pärle

pärle

21 november 2011 20:37

Hej ungen min..
Kul att du gillar muggen och att den kommer till användning.
Tänkte på dig, så därför beställde jag två..*s*
Tiden går fort, snart är det dags..
kram, mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

21 november 2011 21:38

:) Jättefin mugg.. Blev jätteglad..

Nu e jag trött som fan.. Ha ha Denna dagen oj oj .. Kram

 
Marre

Marre

22 november 2011 17:02

Det låter ju kanonmysigt, tänk om man här skulle ställa ut utemöbler, ja, då skulle dom verkligen få nått att snacka om, asg.

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards