Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

ja då har man jobbat på ettan första g detta året :)) fett det haha

Av anette - 17 januari 2012 21:38

 



Ja kul att jobba där så klart igen.. Varit på tvåan pch skolan förra v, och innan dess hade jag lite semester..

 

Så jobbat där idag och inte åter där förrän nästa v.. Blir lite nytt varje g jag jobbar på ettan :) alltid nytt som händer, och vissa förändringar med allt..

 

Så känner mig nästan som ny där ibland :) *s* ja inte helt grön så klart, kanske orange typ..

 

haft konferans oxå idag, och hade nån typ av kortspel *s* ett tag där.. Som leder till diskussioner i arbetsgruppen, intressant och kul var det.. Ja nyttigt oxå..

 

Ja du Lena :) Du e väl brun som bara den där borta, i värmen och solen.. kanske kan ta med dig lite till jobbet..

 

Imorgon är det plugg och läxdag   så en del att läsa, skriva och lite shit.. Sen en del som jag är intresserad av tänkte jag forska runt på nätet, för nöjes skull..

 

Nåt otroligt har hänt idag haha så fort som jag kom hem idag , ja det e inte klokt.. Det får gärna hända igen..

 

Allt flöt bara på, inget väntande alls på bussarna :) så fort jag kom till hållplatserna så kom de direkt och ingen jääävla kö på motorvägen heller..

 

Några ord jag jag haft i huet i dag är många och en del kommer från kortleken vi höll på med på jobbet idag..

Säger bara två, för det var många.. Öppenhet och pålitlighet Ja det skulle jag kunna skriva flera a4 papper på..

 

Vad det betyder för mig, och varför det är viktigt, både i privatlivet och i arbetslivet...

 

Och det kan man oxå diskutera i grupp som vi även gjorde i dag, intressant att höra olika uppfattningar och olika åsikter..

 

Nä en kopp kaffe nu, och tända skallen på bordet, på med mysfilten i soffan och bara relaxa :) lugnt, tyst och rogivande haha fan vad fett..

 

Det gillas så klart, tycker det är betydelsefullt för mig, alltid liv och rörelse hela dagarna, och man är social och träffar vänner och pratar i tele och så, men den senaste tiden har jag inte haft så mycket tid, och skönt oxå att bara vara..

 

Jag vill inte vara social 24 timmar om dygnet, inte min grej.. Är heller aldrig utråkad själv.. Behöver inte ha nån i handen hela tiden, fy fan haha..

 

Blir lite sociala grejer till helgen så helt isolerad vill jag heller inte vara.. Men vissa dagar och stunder som mina lediga kvällar uppskattar jag verkligen att bara finnas och göra vad fan jag vill..

 

Oj då mitt kaffe :) börjar bli kallt ööörk glömde bort att dricka för att jag skriver här i 134..

 

Så hasta la..

 

Dagens:

 

Ljusen skimrar och träden är smala.. haha

 

 

  ja det är bud på det :) Kunde jag haft när jag sover ju.. kan sova ändå, spelar ingen roll hur mycket jag än dricker, det bider inte pooo maj.. E för beroende typ..

 

 
 
Ingen bild

Lena

18 januari 2012 23:45

Hej!
Sitter 15 minuter framfor datorn har pa Lanzarote. Idag har vi haft riktigt varmt och gott. Vi ses snart

 
Marre :)

Marre :)

20 januari 2012 10:06

Oj så flitig du är :)

Här ser man allt i rutor nu mer, asg.

Trevlig helg. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards