Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Sovmorgon..

Av anette - 21 januari 2012 09:46

 





Oj då , här sov jag till 09 15   inte klokt det.. Men skönt var det i alla fall att Zzzzz.. Kastade mig lite över 24..

 

Kaffe här nu i det lugna och kollar på nyhetsmorgon.. Sen tvätta en maskin :) så skönt att slippa gå ner i källare nu..

 

Här nedan kommer lite bilder på insidan av kyrkan som finns här i byn..

 

Hasta..

 

Dagens:

 

Det är fel att göra fel men det är värre att förneka misstag...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 
 
pärle..

pärle..

21 januari 2012 10:29

Men oj då ungen min..
har du redan bekantat dig med kyrkan i byn.
Fast vi haft vår stuga här sen -87 så har jag
bara sett kyrkan utifrån. Du har nära till den..
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

21 januari 2012 10:54

Ja fin kyrka :) var inte en enda människa där inne, och där var helt mörkt *s* så lite mörka kort, men men..
Nästa v ska jag iväg och kolla det stora biblioteket, och skaffa lånekort där..
Ja finns ett museum oxå :) men det får jag ta veckan efter..
Kramar

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

21 januari 2012 11:05

Ååå, tusen tack för att du delar med dig av det fina. Här älskar man kyrkor och den i Gamla Stan är vackrast utav dem alla! Bara att gå in till en kyrka ger frid och lugn. Vet inte vad det är, men pampigt är det och denna kyrka är bedårande vacker, tack .)

Jo, här virkas det så fingertopparna domnar. Men vill ju bli klar med överkastet innan sommaren då man kan börja virka bordsdukar eller varför inte en söt gammaldags sovrumskappa till fönstret, hi.

Det låter dom helgen blir mysig och ha det nu så gött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

21 januari 2012 21:17

Goder kväll :)..

Vad bnra att fotona gillas :) ja alltid varit facinerad av kyrkor, av dess byggnad, historia och att bara vara inne där.. Ger mig ro och frid som du säger..

ja då har du att gör med allt virkande :).. Kul att få se det sen..

Kram o hasta

 
Ingen bild

Lena

21 januari 2012 13:27

Hej!
Ja du slipper gå ner och tvätta men du har en liten bit till soprummet men det är bra med motion säger dom men vad vet jag.
Det verkar finnas en hel del att besöka i din lilla by.
Inte visste jag att du var intresserad av kyrkor.
Vi ses väl på Tisdag?
Kram

anette

21 januari 2012 21:20

Halloj där :) ja då var du himma igen.. Kan tänka mig att ni har haft det riktigt nice..
Ja här är visst en del ändå :) som jag inte visste om.
Jodå alltid gillat kyrkor av flera anledningar, och senaste gudstjändten var för 6 år sedan, så snart tid för en ny, vore kul..
Ja på tisdag ses vu.. kul det.. kram o hasta..

 
pärle..

pärle..

22 januari 2012 13:35

Hej ungen min..
så är jag här igen o kollar bilderna..
ja du, de är mycket ljusare o klara i min dator än i din..
du får be någon om hjälp med att tjustera (stavningen? :-D) det..
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards