Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

The stranger inside..

Av anette - 22 januari 2012 20:08

 




Är en film ( thriller) som kommer 21 00 på femman..som förlorar sin fästman i ett våldsamt överfall, på kuppen blir hon själv svårt misshandlad. Hon upptäcker en främling inom sig själv - en beväpnad, rasande hämnare som irrar omkring och letar efter förövarna. Producerat år 2007. Regissör: Neil Jordan, Skådespelare: Jodie Foster,

 

kanske har sett den innan haha ja minnet ni vet, kan vara en fördel då man inte tröttnar på vissa filmer eller seier :))

 

varit en riktig mysdag här himma   Vaknade samma tid idag som igår , 9 15.. Skönt att inte behövt ställa kl..

 

Gått i mina myskläder och haft det fett haha.. Läst en del på nätet om ditt och datt och sånt shit. ja har faktiskt läst om olika grönsaker och olika fetter, frukter och lite annat..

 

Myst även nu ikväll både inne och ute.. Satt härutanför i min vita stol på min blåa dyna :) så jag inte får urinvägsinflammation, fy fan..

 

ja hade även min svarta jacka och satt och tittade på den svarta himlen, då jag ser alla dessa vackra och tydliga stjärnor.. Väldigt rogivande och nice att bara studera himlen..

 

Haft lite egenvård haha ja tycker de dagarna behövs mer nu för tiden hm, undrar varför haha nä det gör jag not, vet varför.. Den där stigande åldern..

 

Man blir ju grövre med åldern haha, ja jag i alla fall.. men än så länge har jag inte märkt att öronen har blivit större, skönt det.. Kommer kanske vid 45..

 

Skiter i dessa jääävla siffror, och e ju 28 inombords :) man överhuvudtaget alltså, jag vill fan inte bli äldre med utseendet.. Nä det vill jag inte..

 

ja näsan ska oxå bli större med den stigande åldern ju, det vet vi.. men när egentligen? haha eller har den redan växt..

 

Är förresten inte näsan större på morgonen när man precis har vaknat ?!! Min e tror jag, känns förjävligt haha har kanske alltid varit så, men har inte uppmärksammat det förrän nu i alla fall..

 

kanske arslet blir större under natten oxå, ja det skulle inte förvåna mig , men det beror nog på annat kanske, tja man vet fan aldrig egentligen..

 

Nu ska jag och mitt arsle cykla en stund innan filmen kommer här..

 

hasta la vista..

 

Dagens:

 

Vill du ha en förändring, handla och snacka inte :)..

 

 

 

 
 
Marre :)

Marre :)

22 januari 2012 20:37

Nä du, där har du fel… näsan har vuxit klart vid 19 till 20års ålder, växer azzå inte mer bara för att man blir gammal. Däremot kan den bli svullen o röd på toppen utav mycket stark dricka, oftast gamla herrar som göttar sig för mycket utav det goda, hehe.

Här har städads o nu ska här vilas… missa inte den nya serien… Äkta människor på ettan 21.00 Ikväll. Låter spännande faktiskt och handlar om robotar, hm.

Natti, Natti o sov så sött. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

anette

22 januari 2012 21:01

Nä inga robotar här *s*.. Jodie Foster är min favorit skådis :)
ja den där näsan haha läst att den faktiskt växer med åren, men hoppas det dröjer i så fall haha får komma som en suprise..
kram o sov gott..

 
Ingen bild

Lena

22 januari 2012 21:02

Hej!
Jodie Foster är faktiskt en av mina favoriter så jag får väl titta på filmen du rekommenderar men jag är inte en fan av thrillers men man kan ju byta kanal om det blir för hemskt.
Kram

anette

22 januari 2012 21:24

Reklam :) Mycket man hinner på den haha har rostat macka oxå.. Jaså du gillar oxå Jody :) ja hon e jättebra..
kram o hasta

 
pärle..

pärle..

23 januari 2012 10:47

Hej ungen min..
jag skrev här i går kväll, men det syns inte..
kram mor din..

http://perlemorsan.bloggplatsen.se

anette

23 januari 2012 11:15

Hej.. Nä hittar inget här heller..

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 23 juli 2015 20:45


      Detta fina armband har brorsans minsta dotter gjort till mig idag 😄 hon och hennes ena syster var här hemma hos mig ett par timmar och Emil (the dog)   Känner mig inte så snackig 😁 ska se äventyrs film nu med ☕&...

Av anette - 19 juli 2015 21:21


  Ja just du 😗 eller ni!   Varit hyfsad lugn söndag, annars full action hela helgen. Nu får jag inte glömma att jobba imorgon 😐 inte van att ha så här många veckors semester,men det har varit riktigt härligt men redo för jobb n...

Av anette - 17 juli 2015 10:16


    Kiss i öronen 😗 sola och dricka ☕️ får passa på medan solen är här. Sedan ska jag iväg.   Har knappt varit här på nåt år, ska bli mer aktiv haha kanske inte skriver varje dag men när jag har tid och lust. Tror inte m...

Av anette - 16 juli 2015 22:41

    Är jag analyserad än haha helt ok 👍😄     Nu slöar jag i soffan med en jävla huevärk :( fått det varje kväll nu i nån vecka eller två, alltid efter 21 hm!?   Hälsat på min kära mor ikväll ❤️ med minstin...

Av anette - 16 juli 2015 18:41


    Ja vad menar jag med det hm 😏 naken utan kläder?' Eller naken offentlig på nätet, som på Facebook och här innan på min blogg här? Naken utan mina kläder just nu, usch fy fan tvi vale 😦 gått upp en del i vikt sedan förra året ...

Ovido - Quiz & Flashcards