Alla inlägg den 2 mars 2012

Av anette - 2 mars 2012 09:20

    




Ja den kanske skiner hos er oxå.. Härligt väder i alla fall, och snart iväg till lilla byn *s* och sen handla lite bakgrejer inför morgondagen..

 

Skola igår och det var nice det.. Håller på med socialt arbete, och olika behandlingsmetoder av olika slag.. Sen vara två och två, och välja en metod som vi om två veckor ska redovisa.

 

Så det blir en del sökandes på nätet efter det, jag och en annan har valt en metod som heter Tamu ( Jens Bay Andersen) mer om den metoden kan jag berätta mer om sedan..

 

Såg oxå nån dokumentär där sk värstingar hade nån metod istället för andra behandlingshem eller dyl, väldigt intressant.. Nästa v ska vi se en film om våld i hemmet, där barn e inblandade i, läraren sa att den var ganska så tuff. Ja fy men sånt som händer dagligen tyvärr..

 

Nu lite städ innan jag gör mig i ordning.. Får i eftermiddag besök här av en väninna :) så kul det..

 

Ikväll blir det juuu mys *s* härligt .. Ja film, pop corn och saft haha och kaffe så klart.. Livet det :)) Njuta och mysa..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Tycker inte att det är fel att vara avundsjuk på andra, men när det går över i missundsamhet (stavar kanske fel)  då tycket jag att det är gaaalet..

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards