Alla inlägg den 5 mars 2012

Av anette - 5 mars 2012 21:57

    



Och även imorgon när jag ska jobba på ettan :) även om kl ringer 04 20 haha..

 

Ja inte för att skryta, eller :) men haft en underbar dag på jobb som vanligt, och vet att morgondagen blir likadan..

 

Dricker mitt kaffe och njuter, ska se klart Navi CIS innan snark snark..

 

Ska bli skönt att krypa ner i ny renbäddad säng sniff sniff.. Gooo sköljmedel som luktar tja, den innehåller eretiska oljor av jasmin och bergamott som ger en behaglig känsla hela dagen hahaha..

 

Och själv doftar jag vanilj, börjar bli en vana tycker jag..

 

Lugnt och tyst i huset :) ja det gillas.. ja lugnt i hela byn tror jag, kanske alla sover och är snälla..

 

Ja nytt skit på Lindängen igen (malmö) nytt gissladrama, en man som håller sin familj i fånge hm vanlig dag i malmö då.. Hände vid lunch och har ingen aning om det fortsätter eller vad?!! Orkar inte ta reda på det heller.. Undrar vad som händer i malmö imorgon??..

 

Hasta la..

 

Dagens:

 

Om du är nöjd så blir du även nöjd när andra är nöjda :)) ...

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards