Alla inlägg den 7 mars 2012

Av anette - 7 mars 2012 19:25

 



 Om du tror att du inte vågar, så vågar du inte.. Om du vill lyckas men inte tror att du kan, så misslyckas du säkert..

 

Om du tror du förlorar, så är du förlorad, för i världen ser vi tydligt, att framgång börjar med vilja, det är i sinnet det hela sker...

 

Om du tror du är ute ur leken, så är du verkligen det. Du måste ha höga tankar för att höjderna någonsin nå.

Du måste ha tro på dig själv, innan du kan vinna ditt mål.

 

För i livets strid är det inte alltid den som är starkast och snabbast som vinner. Ofta är det den som segrar som kan säga; Jag vet att jag kan!

 

Våga tro att du kan..

 

( läste detta innan idag på nätet, gillas)..

 

 

 

Hur har jag bidragit till denna onsdag?! Har jag bidragit med något positivt eller negativt hm haha har jag gjort mitt bästa för att bidra med mig!!

 

Ja det tycker jag :) tycker att jag har gjort mitt bästa med hela mig, räcker det då!? ja det vet jag inte..

 

Man kan alltid göra bättre fast man tycker att man har gjort sitt yttersta.. Det räcker kanske ibland, och ibland inte!! handlar om i det stora hela.. (livet)..

 

Ja tankar, shit och handlingar från olika vinklar :) från höger, vänster och dessa krokiga vägar..

 

Haha e jag i dimman nu ?!! hm ja livet känns som en dimma ibland som jag försöker se igenom, eller blåsa bort..

 

Men oftast i dimman, är då jag som jag ser vad jag ser.. (klart). Tydligt..

 

 

 

 

Så kan man känna.. Så kan man uppleva det.. Så så man ha det...

 

 

När man är liten kan man känna sig stor.. Och som stor kan man känna sig liten..

 

Och när man är synlig så kan man vara osynlig.. Du finns men ingen ser dig..

 

Ibland behövs inga ord, man kan känna den andras uppfattning om en..

 

Du kan vara varm, men allt omkring kan vara kallt.. Ibland nästan som is..

 

En främmande mot dig kan ge dig ett leende, ett leende som känns äkta och varmt så det förgyller hela ens dag..

 

 

 

 

 

Nu e det slut med det djupa för idag haha.. Så nu tar jag det djupa och slänger i det i byttorna och upp på krokarna..

 

Myskväll här nu med kaffet o hela shitet :)

 

Mina kvällstankar går till ett gäng :) ( ej gangster) Ja ettan faktiskt..  Ja mer den senaste tiden :) Fan vad bra arbetskamrater jag har..

 

Hasta..

 

dagens:

 

Ansträng dig inte för mycket :) var lagom enligt dig själv..

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards