Alla inlägg den 10 mars 2012

Av anette - 10 mars 2012 16:43

  Kanske inte vill att de ska representera Sverige direkt :))

 

Men de tillhör båda mina favoriter annars i det stora hela :)..

 

Älskar att lyssna på dem när de pratar, tycker att de är väldigt facinerande på olika sätt.. De två står på min personliga lista :) om vilka jag gärna skulle vilja umgås med en hel dag..

 

Övertygad om att jag båda hade haft trevligt och lärt mig mer om livet.. Björn Ranelid , Jag sitter fastklistrad haha när han pratar och gillar hans tankar och annat ..

 

Tyvärr har jag inte läst några av hans böcker men skulle vilja, hört att de ska vara svårlästa så får väl se.. Tycker han även har en skön stajl och bryr sig inte om vad andra tycker om både hans frissa och solbränna :)..

 

Ja och Thorsten, han verkar speciell haha på många sätt, men gillar honom.. Se han sitta där i tv n i en fåtölj i halvmörkret och läsa ur en bok :)

 

Ja då sitter jag oxå fastklistrad, spelar ingen roll vad han läser, för jag tror på honom i sin breättelse.. det är vad det handlar om, för mig i alla fall..

 

Han har levt verkligen på många sätt, ja han har haft val så klart till vad han har hamnat i ibland, men känner ändå stor empati för denna man..

 

Tycker han spelar fantastiskt i sina roller och har ett häftigt mimik och kroppspråk..

 

Visste ni att han har varit dö två gånger, sista g var han död i sex minuter.. men som han sjunger Jag reser mig igen..

 

Har en annan favoritlåt med Thorsten oj oj oj  Jag var inte sjuk heter den (eller jag är inte sjuk)..

 

Den e bara så wow, enligt mig.. Blir gråtfärdig varje gång som jag hör honom sjunga denna..

 

 

Ja annars här då, tja fortf lite feber här men ändå klart bättre än igår.. Mest vilat här och druckit te och kollat på film..

 

Ska ju kolla på melodifestivalen ikväll och hejar på Dead by april..

 

Sonen den minsta har varit i Malmö idag, och e på väg hem nu.. Ja han har bara varit i Malmö i två timmar haha..

 

hasta la..

 

Dagens:

Kan sanningen läka alla sår !!

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards