Alla inlägg den 1 juli 2011

Av anette - 1 juli 2011 21:45

 



Varit full rulle, men tillbaka nu   ..Kom hem för en stund sedan från jobb nr 2   ... Varit en nice dag där..

 

Med mig hem har jag en söt liten sak :) nej ingen sak ha ha .. En söt liten hund, en liten hilton dog..

 

Blir tills imorg eller över helgen.. Ska med till jobb imorg..

 

Lång historia hm :) Ska försöka göra den kort haha o jag kan ta lite tid juuu när jag ska berätta nåt, ja enligt vissa ha ha ja jag börjar nu..

 

Min arbetskamrat fick hem denna igår för parning med en av sina hundar.. Människan som har denna skulle hämta den lilla hilton dogen idag, men ej gjort eller hört av sig..

 

Min arbetskamrat kommer inte fram på numret heller o skumt med adressen hm.. men har ändå betalat redan för parningen.. Ja allt e skumt..( men de har haft kontakt mycket) Och varit klara över att dogen skulle hämtas.

 

Så därför e den här, jag erbjöd mig själv, de har flera hundar där hemma, min arbetskamrat så det blir lite rörigt där och oroligt..

 

Så hör de inte av sig imorg, så får polisen komma och hämta den..

 

Hon e så jävla söt :)) Hade jag kunnat så hade jag inte tvekat att behålla det lilla livet...

 

Så nu sover hon i mitt knä Naw :)).. Hon e så liten, så man får vara försiktig ha ha så man inte trampar på henne...

 

Hoppas allt slutar väl i alla fall..

 

Nu e det kaffe och soffan här ett tag, för att hålla fredagskväll :)..

 

Hasta..

 

Dagens:

 

 

mod är förmågan att gå vidare trots förtvivlan....( Rollo May

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards