Alla inlägg den 14 juli 2011

Av anette - 14 juli 2011 21:54

 




Även jag ha ha.. Trollfaster)..   Ja de små liven har nu varit här par timmar.. Timmarna har gått snabbt sen de kom :)

 

Roligt att ha de här, tror det e ca två månader sen sist jag såg dem..

 

Så det har varit mys och bus här :) Även ena katten ville vara med(tuffa uffe)..

 

Visade trollungarna gamla kort på datan, många var oxå på mig i olika frisyrer och hårfärger.. Och den stora trollungen skrattade o skrattade när hon såg hur jag såg ut förr..

 

ha ha ja det gjorde fan jag oxå, glömt att jag även haft orange hårfärg fy fan vad jag såg ut, med en matchande tröja ha ha...

 

imorgon ska det bli regn sägs det :( men hoppas vi kan gå ut innan skiten börjar... vi vill ju till slottsparkens lekplats :)) De hade så kul där sist ..

 

Kl e nu 22 38 ha ha lämnat datan från o till...  Kottarna ligger nu i sängen och e trötta, småpratar lite sedan en stund... Vänta.. Nu e det helt tyst, kanske de skojar :))  

 

Sitter här en bit ifrån dem.. Sängen har jag ju i vardagsrummet..

 

Min egen minste är i sitt rum, tyst där oxå :) Kollar nog på tv om han inte har Zzzzzzzzzz... och hör katterna leka med något hihi..

 

Ja i natt var här fan inte tyst kan jag tala om hm.. Dessa jääävla fåglar här ute.. Inte riktigt kloka i huet, så knappt har jag sovit i natt..

 

 Hoppas de håller truten i natt ha ha ja snackar om fåglarna/ odjuren..

 

Naw nu har tuffa Uffe lagt sig hos kottarna :)) ja Fredde e hos min minste.. Brukar han ju göra mest..

 

Inte länge sedan vi hade lilla Hiltondogen här en helg    Hoppas hon mår bra, tänker på henne..

 

ja fredag imorgon åter, och då kommer min store påg igen :) kul att han är mer här den senaste tiden..

 

vet inte om jag sagt innan, att min minsting kom in på gymnasiet :) Som han ville och har valt.. Som Installationseletriker, fett som fan :))..

 

Nä nu ska jag dricka mitt lilla kaffe i min stora kaffemugg :).. I min gröna soffa ha ha bla bla bla..

 

hasta la vista och sov gott.. Peace and love..

 

Dagens:

 

Åter: Ta inget eller ingen förgivet, inte ens dig själv..Var tacksam för det och dem du har ...Var oxå rädd om dig själv...

 

  Tyst i huset...

 

Ovido - Quiz & Flashcards