Alla inlägg den 26 juli 2011

Av anette - 26 juli 2011 22:11

 



Och det gillas så klart... Får passa på så länge jag har kvar mitt självbestämmande   För sen vet man aldrig när det tar slut ha ha...

 

Får ju hoppas att det inte blir innan jag hamnar på himmet, när jag e gammal, sliten, dement och förvirrad   Jo jag vet, förvirrad e jag redan men men ..

 

Så det e verkligen nice och en jäkla frihet, att göra vad jag vill, när jag vill :)) Frihet o frihet , kanske oxå beror på att jag e vattuman ha ha..

 

Dagen annars har inte varit så förvirrad.. Jobbat på ettan :) nice det ju.. Och längtar verkligen till helgen då jag jobbar :)

 

 Inte jobbat en helg på ettan sedan mars månad.. Saknat helgerna där ju...

Klart kul på tvåan oxå, men lov därifrån nu när det inte är skola... men snart dags igen :)....

 

 

Imorgon oxå full rulle med olika stuff, så upp tidigt... På eftermiddagen sk jag träffa min ex svägerska/kvällen..

 

Och innan dess så blir det frissan :) hm.. Ja håret e helt fackat/ fuckat ha ha.. Så ja oh my oh my... kanske det går att rädda, eller inte..

 

 

Och det e inte hela världen ju, det e bara hår, och växer fan ut igen..

 

Nä nu e det soffan åter innan natti natt ( gäsp)...

 

hasta la vista...

 

dagens:

 

- Avund följer människan, som rost följer järn. /Svenskt ordspråk ..

 

( ja så var inte avundsjuk ha ha för då rostar du i sönder )...

 

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards