Alla inlägg den 22 juli 2011

Av anette - 22 juli 2011 21:02

 



Ja åter, detta mysande ha ha.. Ja fast det är väl upp till var och en så klart..

 

Ja jag ska mysa nu :) Med mitt kaffe i soffan, och film.. Lite tända ljus o sånt shit :) Men det gillar jag ..

 

 ( kanske en hemma kärring) då typ, men vad gör det när allt kommer omkring typ    ja ni vet ...

 

ja hela jävla dagen har varit mysig ha ha... men jag är nöjd med dagen...

 

Så inte mycket har hänt i min värld i dag, mer än mys och det vardagliga shitet, som lite städ, handlat och fixat med middag( kvack kvack) fett som fan..

 

Ja kanske har det hänt annat oxå, det vet man aldrig, ja förrutom jag då ha ha får väl tiden utvisa/ visa eller vad det fan nu heter   ...

 

upp sex imorgon och ska tvätta :) det gillas ha ha att ha rena kläder på..

 

Får nog ringa jobb imorgon ha ha förvirrad som jag e så hittar jag inte detta schema heller   nä nu får jag skärpa till mig liksom hm.. Ja fast tror inte de blir så förvånade faktiskt, om jag ringer imorgon och frågar om jag ska jobba på måndag ha ha.. ja de e vana..

 

Och bio imorgon kväll med sonen :) kul det.. Bara jobbigt att sitta i över två timmar där, hm hur ska jag fixa det?! jobbigt att sitta så länge, kramp i benen o såna grejer..

 

hasta la vista.. Peace and love.. and some fucking anderstanding   ..

 

Dagens:

 

 

Det är med sann kärlek som med spöken. Alla pratar om den men få har sett den.
Francois de la Rochefoucauld

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards