Alla inlägg den 19 juli 2011

Av anette - 19 juli 2011 21:09

    



Att det vore snyggt (enligt mig) med svarta tyg/plast rosor i en spy grön/orange vas i fönsterkammaren   .... I mitt kök då... hade passat in där tycker jag.. Hm Ja det får jag fundera över, tänkt färdigt.. Jo det får jag inhandla en dag...

 

Varit en nice dag i solen och i värmen idag på mitt äventyr.. Senare när jag kom hem så gick jag en stor runda.. Härligt var det, gick vid ribban och sedan kungsparken ..

 

Verkar vara en fet skola som minstingen ska börja på :)) han fick idag hem ett välkomnande ang hösten, och en bio biljett :)

 

Så nu har han tre st.. Så i veckan ska han bjuda sin morsa ( mig då) :)

Tur att vi har samma smak i de flesta filmer.. Så vi ska se Transformer, den nya..

 

Annars då, ja hittat en massa nya bilder till min blogg ...

 

Imorgon ska jag eventuellt träffa någon som jag inte sett på ett par månader :) Så hoppas det blir så..

 

Kollar nu på film på sexan med kaffet här, så avslutar för idag...

 

Hasta la vista..      Peace Love ... And some fucking anderstanding    ...

 

Dagens:

 

Korv och potatissallad.. Och så klart grillkrydda och felix ketchup...

 

 

  Sov gott... 

 

 

( Förresten, Om du ska ändra på dig så ska det vara för att du vill, inte för att andra tycker det... )... = var dig själv...

Av anette - 19 juli 2011 12:03

  Solen är här , och ska göra mig klar nu för dagens äventyr...

 

Får passa på att njuta av solen och värmen, snart e ju semestern slut, typ..

 

Hasta la...

 

Dagens: Kommer senare...

 

  Ser ju frächt ut detta ha ha.. ja men det såg roligt ut i alla fall..

Ovido - Quiz & Flashcards