Alla inlägg den 18 juli 2011

Av anette - 18 juli 2011 20:34

       



Om allt möjligt.. Men vad kan jag skriva och inte skriva här hm... Kan vara förvirrat ibland   ... Skriver jag vissa tankar så tar nån kanske åt sig, tror att jag skriver om dem/ den..

 

När jag skriver dagens eller dikt så kanske tror någon att jag kanske mår dåligt eller att mitt liv suger hm..

 

Kanske det bara är tankar eller gamla grejer i allmänhet, gamla erfarenheter eller saker jag hört eller varit med om..

 

Pissar inte på någon enskild här, även om någon kanske tror det..

 

So what to do what to do ??!!...

 

Så säger detta för sista gången... Är det någon som tar åt sig här, Så skit i att läsa min blogg.. Läs kvällsposten i stället, kolla på allsång på skansen eller sätt på nån... I dont care..

 

Detta är min blogg.. För mig själv, ja sen är alla välkomna att läsa så klart..

Och att även att kommentera oxå..

 

sen får jag bjuda på om läsare analyserar och spekulerar och bla bla bla...

 

men jag är den jag är... Både på positivt och kanske på negativt sätt... Men det är jag i alla fall..

 

 Många gånger skriver jag mig själv i mina tankar, dikter o shit så klart..

 

Ingen jävel e perfek...

 

Har som sagt många tankar just nu om allt möjligt...  Mina egna tankar...

 

Så här kommer lite shit ...    Lite rörigt kanske hm.. men så är livet..

 

 

*  kan inte ha någon kontakt med dig, för att det skulle skapa konflikter och intriger hm.. Så what to do?

 

* känns som jag blir straffad alltid för gammalt shit..

 

*  Finns många bra vägar.. men ändå hamnar jag ofta på de dåliga...

 

* tror mig ofta att jag inte förtjänar mig nåt bra..

 

* har någon problem med mig, kräk av dig för fan och gå vidare..

 

* Gjort många misstag.. Tänker inte alltid mig för..

 

* har en tedens att ibland sticka huvudet i sanden.. Försöker att skärpa mig, blivit bättre.. kan bli ännu bättre..

 

* Det som ibland känns normalt eller bra, känns ofta obekvämt

 

* minnesproblem och förvirrad och har dåligt lokalsinne, det skrämmer många.. Ja förlåt mig för fan.. ja stavar som en jävel oxå ibland...

 

* Svär mycket oxå, kanske inte så kvinnligt, men jag bryr mig fan inte om det.. Jag kan rapa som en karl oxå..

 

* ketchup kan man visst ha till allt...

 

* gjorde nåt jävligt dumt häromdagen, hm.. ja ibland har jag tappat förståndet, men brukar hitta det igen..

 

* Vet inte om jag blivit sårad av människor lika många gånger som de sårat mig ?!!..

 

* Man kan älska sina föräldrar, syskon, vänner och sina kärlek/ kärlekar.. På olika sätt så klart.. man kan vara lika eller olika, det spelar ingen roll..

 

* Har fortf ( m) i huet.. Hm..undrar om jag någonsin ska komma över honom..

 

*  Gör si och gör så... Säg det, och säg inte det.. Träffa den , eller träffa inte den.. Bla bla...

 

* Tänk dig för tänk rätt..

 

*  har dåligt samvete varje dag, för olika saker och ting...

 

* tänker ofta hur jag kan bli bättre på saker och ting..

 

* har mycket positivt i livet och mycket att känna tacksamhet för...

 

* Ibland vill jag ha planerat och ibland vill jag bara leva för dagen..

 

* Idag är idag, och imorgon kan det vara för sent...

 

kanske jag borde inte skriva detta eller så borde jag.. Ingen aning..

 

Hasta la vista...

 

Dagens:

 

Se dig inte om......

 

 

    

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards