Alla inlägg den 24 juli 2011

Av anette - 24 juli 2011 21:21

Hittat några till dig, men vet inte om du gillar   ....

 

 

                

                                                  
        

 

                 

 

 

 

 

               

                                                  
             

 

 

 

                          

 

 

 

 

      

 

 

                                                  
             

 

 

 

  

 

 

Hoppas du gillar morsan :)) Kan vara bra att veta om jag e på rätt linje/spår/väg/tråd..

 

 

Av anette - 24 juli 2011 20:18

  Här är din Ängel min lilla Mor ha ha :))...

 

Klart jag kan lägga in nån ängel här ibland   .... Jo då...

 

Finns många olika änglar, tror typ jag vet vilka du gillar.. Gillar oxå änglar, men lite annorlunda än vad du gillar   ....  Så efter dagens så kommer det en del änglar av olika slag...

 

Ja just det, jag ska jobba imorgon, glömde nästan bort :) eller inte..

 

Varit nice med semester så klart, men skönt att komma tillbaka oxå :) Så jobb, here i come tjohooo..

 

Varit iväg par timmar innan idag, och sen har jag fixat lite här himma, pluggat och tv tittande i soffan med lite    i min icke vita kopp....

 

Så vi säger så för idag.. Och ni kan njuta av alla vackra bilder som kommer här nere   ...

 

Hasta la vista...

 

dagens:

 

"Hur kan vi vänta i dagar på en sällsynt fågel, men vända bort blicken när vi möter en udda människa? (www.sverigesinre.nu)    ( Denna e fan bra   )..

 

 

  ( Gillar du denna morsan?)  I do :)... 

 

 

  ( Denna e vacker)

 

 

 

  :)) Det är jag )

 

 

 

     ( Inte jag )  Men tycker den e vacker med)..

 

En bild kan Betyda mycket, har en historia/ eller fler.. Lite som psykologi faktiskt.. Typ, titta på bilden, och vad ser du ?

 

Alla ser olika historier och tydningar.. tycker det är intressant..

 

Jag kanske med mina bilder här på min blogg, verkar vara en mörk och dyster person... men det e ok ha ha.. Iam from the dark side buuuuuuu..

 

Jag kan även med se väldigt skrämmande ut med mitt utseende oxå, men aldrig meningen att skrämma folk när jag e ute i samhället..

 

 

  ( Denna bild kan jag se flera history to)

 

 

  ( samma om denna.. )

 

 

Och till sist....

 

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards