Alla inlägg den 9 juli 2011

Av anette - 9 juli 2011 21:43

 



Ja det kan man undra ju.. Den minsta är inte här över natten.. Och Fredde sover alltid hos honom.. kanske han kommer till mig o uffe i natt ha ha :)) Ja det får vi se.. Annars slänger han väl sig i soffan kanske..

 

Min minste är hos sin kusin :) Kul det, och tror nog att de sitter och spelar tv spel :))..

 

Själv sitter jag och dricker saft och äter popcorn :) har det nice jag här med de två mjau mjau..

 

Ja jag har kaffe oxå :)

 

Trött e jag?.. åldern kanske :) eller inte..           

 

Känner mig inte så social heller, så skönt bara att vara själv oxå... men fick ett kort besök innan idag :) Uppskattat...

 

Gäsp..

 

Hasta la...

 

Dagens: 

 

ja när livet suger.. Gäller det att hitta något värdefullt i sitt liv, som gör det möjligt att fortsätta kämpa...  Att hitta styrka och kraft..

 

peace and love.. And some ....... anderstanding.....

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards